Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Mijn documenten opent wel 50 keer bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Asus celeron 2,8, 256mb laptop met Windows XP home SP2. Vrij nieuw, is ong 1 maand in gebruik.

Het probleem:
Tijdens het opstarten van windows xp laadt hij wel 50 keer mijn documenten. Dit doet hij totdat hij een error krijgt van explorer.exe. Het ziet er naar uit dat het een virus is, echter geeft hij niets aan. Zodra ik in veilige modus opstart, gebeurt er niets en werkt hij gewoon normaal, zo ook in veilige modus met netwerkmogelijkheden. Ook mijn antispyware programma's kunnen niets vinden. Een systeemherstel biedt ook geen oplossing
Ik zat al te denken aan een toets die blijft hangen op de laptop, maar ook daar is geen sprake van.

Ik sta echt voor een raadsel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke antispyware programma's heb je het dan over? :)
Heb je ook al eens gekeken met SysInternal's autorun om te zien wat er allemaal opstart tijdens het opstarten? :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07

chromeeh

the Gnome

Post je Hijack this log eens :?
Ja ik weet het dit hoort eigenlijk dan in B&V, zie voor info over hijack this ook de B&V FaQ

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ad-aware gebruikt, die vond alleen wat cookies. Ik ga dat tooltje wel ff proberen. Over die hijackthis log, daar staat echt niets boeiend is.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat staat er in het tabblad opstarten in 'msconfig'?

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Welke virusscanner en antispyware heb je allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
in msconfig staat ook niets verdachts, ik moet nog even goed kijken naar dat autorun tooltje. Ik heb zelf het idee dat het een geheel nieuw virus is. Ben gewoon als eerste de lul. Viruscanner, norton av 2005, maar die start niet goed op. Ik heb online gescanned met Panda, maar die vond helemaal niets.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik verplaats even het topic naar Beveiliging & Virussen, wellicht dat men daar enig idee heeft wat dit precies veroorzaakt :)

WOS > BV

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De Trashcan is nog net niet Beveiliging & Virussen, dus nu wel echt deze kant op. :P

Signature

Pagina: 1