[XP] Voorbeeldweergave verkenner aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 14:17

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
Ik heb me al een paar dagen rotgezocht met GoT en Google, kan niks vinden:

Ik wil in XP SP2 in de verkenner weer dat ie snel kleine voorbeeldjes laat zien. Dit heet in win2000 Webinhoud in mappen inschakelen.
klik

Ik wil dus weer snel een MP3 af kunnen spelen daar, of snel een klein voorbeeld van een JPG kunnen zien.
Het zal best wel "veiliger" zijn als dat niet aanstaat, maar dat wil ik zelf kunnen bepalen :).

[ Voor 14% gewijzigd door Rwin op 03-02-2005 13:27 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Verwijderd

Zet eerst "Use common tasks in folders" aan (Start | Eigenschappen My Computer | Advanced | Performance Settings). Als je nu een map bekijkt zónder thumbnails zal hij links gewoon een voorbeeld weergave geven.

Voor MP3 weet ik het niet.

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
kan het niet vinden in het NL, er lijkt er geeneen op: "Use common tasks in folders".
maar buiten dat: alles staat al aangevinkt :? en hij doet het nog steeds niet.

Edit:
hm, gewoon in mapopties. maar stond ook al aan. is het dus niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Rwin op 03-02-2005 15:35 ]

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
schopje... niemand met Win2k-style verkenner in XP?

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
Weet ook niemand of het dan uberhaupt niet meer kan ofzo?

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
ik denk dat de tijden waarin dit berichtje in AC staat niet goed was maar dat het nu een mooiere tijd is.

Het is dus nog niet opgelost. Maar het zou natuurlijk kunnen dat het niet kan in XP. Wat mij best wel een "gebruikers-onvriendelijk" gevoel geeft, terwijl XP toch eigenlijk heel erg op de gebruiksvriendelijkheid hamert. (tis geen Unix-systeem zullen we maar zeggen)

Nogmaals hier de link naar de jpg zoals ik XP graag zou zien: KLIK

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als ik 'Show common tasks' aan zet, in een folder waarin ik MP3's heb staan, heb ik links boven aan 'Music tasks' staan met daarin onder andere 'Play All' - heb jij die ook?

Misschien heeft het iets te maken met de standaard file associatie met Windows Media Player? :)

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
dit werkt alleen wanneer je de mappen niet weergeeft. Ik wil ze met mappen.
nee, die heb ik niet. Ik heb ze trouwens qua mp3 naar BSplayer staan.

Snik, ik zou die zo graag snel als voorbeeldje willen zien tussen mijn mappen en bestanden.
als je in de verkenner je mappen `uit` zet, dan zie je ze wel... maar ik wil de mappen aan houden en het dan ook zien.

[ Voor 56% gewijzigd door Rwin op 11-02-2005 01:00 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als ik dit zo lees: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;291102 lijkt het wel 'by design' eigenlijk :)

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
strak gezocht! dank u elevator!
hmmm dit staat er:
SYMPTOMS
The Web View bar (with Tasks, Other Places, and Details sections) may not be visible in a folder window, even though the Enable Web Content In Folders option is selected under Folder Options.
CAUSE
This behavior occurs under the following circumstances:
• If the Folder tree is enabled in a folder window.
• If the window is not wide enough to show both the Web View bar and the file list at the same time.

RESOLUTION
To display the Web View bar, use one of the following methods: • Disable the Folder tree. To do so, in Windows Explorer, point to Explorer Bar on the View menu, and then click Folders.
• Increase the horizontal width of the folder window.
wat bedoelen ze precies met Increase the horizontal width of the folder window. Die kan toch niet breder zijn dan dat ie al is? Ik heb net vanalles geprobeerd maar kan niet vinden wat ze precies bedoelen. Of ik moet een hogere resolutie gebruiken, maar ja das ook niet makkelijk.

maar als ik het goed begrijp is er hier dus niemand die het mist? (aangezien XP al 2 jaar uit is en er precies 1 topic over loopt; deze dus)

Pagina: 1