Toon posts:

Project I.G.I installeren met een Aopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gekopieerde versie van Project IGI, maar die wil absoluut niet installeren op een Aopen cd-rom :'(. Hier in huis hebben we 3 pc's met een Aopen cdrom en 1 daarvan heeft een brandertje. daarnaast hebben we nog een servertje met een oude 4x cd speler en een laptop. Nou is het probleem dat met alle cd spelers kan installeren behalve op die Aopens. Weet iemand waar dat aan kan liggen :? en hoe dat op te lossen is? Het is een platinum 80min cd.

Thx eXistence 8-)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
1. koop de originele
2. igi gebruikt geloof ik safedisc 2. jammer dus!

Verwijderd

Conclusie : GET AN ASUS OR ULTRAPLEX

Verwijderd

hmmm ik heb ook copy versie met een merk loze cdrom speler en gaat perfect .. dus aan dat safedisc ligt het niet

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat hij de setup gewoon helemaal niet opstart en ook niet wanneer je de hele cd naar je hd kopieerd (dat doet die Aopen wel) dus dat is erg vaag.
Op zaterdag 06 januari 2001 20:40 schreef weareborg het volgende:
1. koop de originele
2. igi gebruikt geloof ik safedisc 2. jammer dus!
1. Originele kopen :? ben je ziek in je hoofd ofsow! >:) Je gaat toch zeker geen spel kopen van f100,- :D

2. En als die safedisc gebruikt waarom kunnen alle andere cd spelers hem dan wel lezen?
Op zaterdag 06 januari 2001 22:11 schreef real_raichu70 het volgende:
Conclusie : GET AN ASUS OR ULTRAPLEX
Hmmz is het nu wel een beetje te laat voor nu ik ze alle drie al heb... ;) Ik snap niet waarom hij niet wil werken ik heb nl nog nooit probs gehad met welke cd dan ook.
Op zaterdag 06 januari 2001 22:27 schreef Hades-Wrath het volgende:
hmmm ik heb ook copy versie met een merk loze cdrom speler en gaat perfect .. dus aan dat safedisc ligt het niet
Jij hebt zeker niet toevallig een Aopen spelertje in jullie huishouden staan ofwel?

Verwijderd

Bij ons op school hebben ze ook veel illegale spellen, maar veel gasten zeggen dat Aopen cd-rom spelers vaak gezeik geven met zelf gebrande cd-rom's, dus ik denk dat je Aopen cd-speler het probleem is.........

Verwijderd

Inderdaad ja , mijn Asus 40X MAX leest hier alles , de Aopen die m'n broer HAD (zit nnu ook een Asus in) wou niks lezen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 januari 2001 12:45 schreef Alain het volgende:
Bij ons op school hebben ze ook veel illegale spellen, maar veel gasten zeggen dat Aopen cd-rom spelers vaak gezeik geven met zelf gebrande cd-rom's, dus ik denk dat je Aopen cd-speler het probleem is.........
En toch vind ik het vaag want hij heeft al heel veel gebrande cd's gelezen :) zonder enige moeite dus waarom die deze gewoon niet pakt snap ik niet. Je kan nl wel de hele cd naar je hd kopieeren en de autorun start ook op alleen als je dan op install drukt gebeurt er helemaal niets. :'(
Pagina: 1