Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ Virus ] VBS.Cirin.Worm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn computer heeft dus last volgens norton 2002 van het VBS.Cirin.Worm virus...

als ik mijn pc scan .. dan krijg ik te zien dat er bijna 40.000 bestanden ge infecteerd zijn ..

maar ik kan deze niet in quarentine stellen of verwijderen .. :S

op internet kan ik er niet veel over vinden ..

iemand nog tips.. want ik heb geen zin om me pc te formateren want er staat veel belangrijke dingen op ...

alvast bedankt

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

start je pc in veilige modus en probeer het dan nog eens.

Verwijderd

waarschijnlijk is je register en windows bestanden naar de kl*te :( moet je tog op nieuw installeren of je moet erg handig zijn .

Verwijderd

Topicstarter
windows opnieuw instaleren is het probleem niet.. maar er staan op mijn c schijf waar windows ook staat ook een hoop bestanden die ik liever niet verwijder maar wel beschadigd zijn .. :S

• LoeiOrdinair
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

op de site van Symantec is te vinden dat dit virus is opgenomen in hun database. Dus download de nieuwste updates. Misschien dat dat dan wel gaat werken.

Als dat niet werkt moet je even alles op cd/dvd branden en je pc leeg halen. Je kan later wel kijken of je ze nog kan repairen.

Verwijderd

Topicstarter
hij herken hem wel .. en hij repereert niet alles:S... hij slaat veel bestanden over:S

is hier een apart programatje voor of moet ik die bestanden ( een paar duizend ) handmatig verwijderen ? of zo

• LoeiOrdinair
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:48:
hij herken hem wel .. en hij repereert niet alles:S... hij slaat veel bestanden over:S

is hier een apart programatje voor of moet ik die bestanden ( een paar duizend ) handmatig verwijderen ? of zo
Ik denk dat laatste. Lijkt me alleen niet echt een optie. Ik heb voor je gezocht maar kon ook geen tooltje vinden om alles te fixen. En er staat ook nergens een how-to. Denk dat je toch maar het beste alles op cd kan zetten (ook als zit er een virus in) en dan je pc formatteren. Daarna moet je even kijken wat er nog te redden valt.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07

chromeeh

the Gnome

Update je scanner naar de nieuwste definities door het volgende bestand te downloaden: Update

Vervolgens start je je pc op in veilige modus en laat je 'm eens scannen....
Maar je zult er in vervolg helemaal niet verkeerd aan doen om via de bovenstaande link elke dag de nieuwste update te downloaden. (Is wel ca 6Mb maar dat is neem ik aan geen probleem)

Want Live Update update namelijk maar 1x in de week.....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer anders eens met een andere virusscanner te scannen. Misschien dat deze de bestanden wel kan desinfecteren. :)

Signature

Pagina: 1