Toon posts:

Waarom knippen ze alle utp kabels door

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
M''n zus heeft zins kort een kamer gehuurd van een school die van pand was verhuisd
en een vriend zijn vader heeft een notarispand overgekocht.
In allebei de panden knipten ze voor vertrek de utp kabels en isdn kabels door.
Het aansluiten van nieuwe kabels lijkt mij niet nodig en duur.
Het lijkt me niet iets wat overal voorkomt!
Waarom doen ze dat

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:27

scorpie

Supra Addict

Pesterijen?

Ik zie geen andere reden.. meer iest van: wij hebben er niks meer aan, dus mag de nieuwe bewoner alles zelf doen (opnieuw)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• -MAX-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10-2025
Ik kan hier ook geen andere reden voor bedenken :?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:01
Wat ik weet van iemand anders was dat daar nog niet alle abbo's afgesloten waren (isdn, telefoon) en om te voorkomen dat er daarna misbruik van werd gemaakt zijn ze daar doorgeknipt. Maar lijkt me redelijk overbodig ze allemaal door te knippen

[ Voor 3% gewijzigd door TimDJ op 03-02-2005 12:08 ]

Freelance Drupal Developer

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke dat zou het kunnen zijn maar pesterijen?

Verwijderd

Tja, gewoon dwarsliggen. Je ziet het ook bij koopwoningen bijvoorbeeld. De verkoper probeert een "extraatje" uit de vloerbedekking van maar 1 jaar oud te slaan, dus die stelt dat voor de vloerbedekking een x bedrag betaald moet worden. De koper heeft geen zin om dat te betalen en zegt dan dus: "laat maar zitten dan" in de hoop dat de verkoper de moeite niet gaat nemen om de vloerbedekking los te trekken en weg te gooien. De verkoper voelt zich gepikeerd en gaat daarom dus juist wel die vloerbedekking (waar hij zelf niets meer aan heeft) eruit trekken.

Waarschijnlijk hebben ze geprobeerd om een slaatje uit de aanwezige infrastructuur te slaan en deze te koop aan te bieden aan de koper van het pand. De koper van het pand weigert en vervolgens wordt hem de infrastructuur niet gegund, omdat hij er niet voor wilde betalen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb het in een studentenhuis ook wel eens gezien, op verschillende plaatsen waren er stukjes van ca. een meter tussen de kabels uitgehaald. En ik m'n stekkertjes maar controleren :(

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:20:
Tja, gewoon dwarsliggen. Je ziet het ook bij koopwoningen bijvoorbeeld. De verkoper probeert een "extraatje" uit de vloerbedekking van maar 1 jaar oud te slaan, dus die stelt dat voor de vloerbedekking een x bedrag betaald moet worden. De koper heeft geen zin om dat te betalen en zegt dan dus: "laat maar zitten dan" in de hoop dat de verkoper de moeite niet gaat nemen om de vloerbedekking los te trekken en weg te gooien. De verkoper voelt zich gepikeerd en gaat daarom dus juist wel die vloerbedekking (waar hij zelf niets meer aan heeft) eruit trekken.

Waarschijnlijk hebben ze geprobeerd om een slaatje uit de aanwezige infrastructuur te slaan en deze te koop aan te bieden aan de koper van het pand. De koper van het pand weigert en vervolgens wordt hem de infrastructuur niet gegund, omdat hij er niet voor wilde betalen.
Wat een logische reactie is ;-)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:20:

tjah, en wie heeft dan gelijk in zo'n situatie.

Natuurlijk stom om iets goed te vernielen.
Maar mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten heb ik het ook niet zo op.

moeilijk verhaal

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Professional Networking & Servers :? 8)7

Probeer het later nog eens in de Tweakers Huiskamer, wanneer je er toegang toe hebt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.