Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

hierbij mijn noodkreet. Ik heb op 1 of andere manier een virus binnen gekregen en nu zit er over mijn bureaublad een html pagina. Ook bij reboot. Er zaten heel wat virussen in mijn system volume information. Deze heb ik allen verwijderd. Toch blijft dat verdomde htmlletje over mijn bureaublad en geeft windows xp telkens om de zoveel tijd een blauw scherm met virtueel schijfgeheugen error of iets dergelijks. Wat raden jullie mij aan? Format c: is het laatste wat ik wil doen. Alvast hartelijk dank!

Tim

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tinytim lees aub alle faqs mbt virussen en blauwe schermen. Eerlijk gezegd kunnen wij je niet echt helpen als je niet concrete zaken noemt als codes die bij blauwe schermen horen ed.

And it goes BRAAAAAPP!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

* domi235 kijkt naar topictitel en zucht...

Wat heb je zelf al gedaan qua virusscan / spybot / Hijack This...?

Specs van je systeem?

MAW, dit schiet niet op, geef eens wat meer informatie en probeer zelf eerst eens iets...

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tinytim_nl,

Lees eventjes heel goed Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door - je topic lijkt er op geen enkele manier op. Ook zo'n schreeuwerige topic titel helpt absoluut niet op GoT.

Dit topic is gesloten.