[WEBSITE + ADOBE READER]Reader opstarten bij openen pagina?

Pagina: 1
Acties:

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 10:26
Het volgende houdt mij op dit moment een beetje bezig. Ik ben met een website bezig die mbv PDFlib PDFjes genereerd en die vervolgens laat zien in de browser. Hetgene wat mij nu irriteert is het feit dat Adobe Reader altijd op moet starten als je een PDF wil zien. Om tijd te winnen lijkt het mij handig om de reader al op te starten bij het openen van de pagina, zodat de bezoekers sneller de PDF-jes kan bekijken.

Iemand enig idee of dit überhaupt mogelijk is? :?

- Ruud

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nope :)

als je het hebt over het feit dat je vanuit de browser adobe reader wilt opstarten bij de bezoekers :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Zaagmans
BtM909 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:42:
Nope :)

als je het hebt over het feit dat je vanuit de browser adobe reader wilt opstarten bij de bezoekers :)
Ja dat wilde ik precies proberen... ;)

- Ruud

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 02:36
De plugin van Adobe laat meestal je hele browser hangen. Dus of je dat nu doet op het moment van binnenkomen of pas als er een PDF aangeklikt is: de vertraging blijf je denk ik houden.

Wat misschien een optie zou zijn: maak een leeg PDF document en zat dat ergens neer. Roep vervolgens met wat javascript deze PDF aan in een verborgen IFRAME. Waarschijnlijk pikt Adobe hem dan wel op. Je krijgt dan wel het Adobe logo in beeld, dus ik denk dat ik dan snel weg zou zijn ;)

• Zaagmans
JA ok, dat zou inderdaad ook een goede mogelijkheid zijn. Het gaat ook niet om een publieke webpagina, maar over een interne website, dus de gebruiker gebruikt de website om mee te werken.

- Ruud