Op school gebruiken we max5. Nu zoek ik de een plugin voor max5 om 3d modellen om te zetten naar w3d bestanden zodat ik deze kan gebruiken in director. Deze kan ik nergens meer vinden.
Ik weet dat je met Plasma kan exporteren naar swf, misschien dat je ook naar w3d kunt exporteren.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
heb het zelfde probleem gehad, kon allen exporter voor 3dsmax 4 vinden, hem die volgens mij ook aan de gang gekregen onder 5, maar na een reinstall is dit me helaas niet meer gelukt.
Heb nu toevallig bijna het zelfde probleem op m'n stage, we hebben hier een licentie voor 3d studio viz r3i en daarvoor ben ik ook op zoek naar een exporter naar w3d
wat ik tot nu toe gevonden heb is een soort tussenoplossing,
http://www.softimage.com/Connect/xsi/FreeConnections.htm
eerst converteren naar XSI en daarna met een standalone tooltje naar w3d
dit werkt helaas niet voor mijn versie maar misschien wel voor jou?
als iemand een tussen oplossing vind (dubbele conversie dus) voor 3d studio viz r3i dan houd ik me aan bevolen. En voor een rechtstreekse exporter natuurlijk ook
Heb nu toevallig bijna het zelfde probleem op m'n stage, we hebben hier een licentie voor 3d studio viz r3i en daarvoor ben ik ook op zoek naar een exporter naar w3d
wat ik tot nu toe gevonden heb is een soort tussenoplossing,
http://www.softimage.com/Connect/xsi/FreeConnections.htm
eerst converteren naar XSI en daarna met een standalone tooltje naar w3d
dit werkt helaas niet voor mijn versie maar misschien wel voor jou?
als iemand een tussen oplossing vind (dubbele conversie dus) voor 3d studio viz r3i dan houd ik me aan bevolen. En voor een rechtstreekse exporter natuurlijk ook
ik kan er naast zitten, maar kon Director geen .3ds importeren en omzetten naar w3d?
Stoer; Marduq
nope, direrctor slikt alleen w3d, vandaar ook de losse tools om .xxx om te zetten naar .w3d
kan helaas nog geen (freeware) tool vinden van 3ds naar naar w3d
kan helaas nog geen (freeware) tool vinden van 3ds naar naar w3d
Hmm.. ik zie net dat Plasma niet meer ontwikkeld wordt door Discreet. Jammer, het was toch een mooi programma.
Verder zou ik overgens geen freeware tools weten waar het mee kan. Ik kwam nog wel Quick3D Pro tegen. Het is niet gratis, maar misschien heb je er iets aan..
Verder zou ik overgens geen freeware tools weten waar het mee kan. Ik kwam nog wel Quick3D Pro tegen. Het is niet gratis, maar misschien heb je er iets aan..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Daar ben ik ook op terechtgekomen. Deze download link leid helaas alleen naar een dood spoor. Het lijkt wel alsof ze bij Discreet niet meer willen dat je deze plugin kan krijgen 
Het bestand (SWD_Exp.dle) is wel precies wat ik zoek, maar door alleen hier op te zoeken kom je zelfs nergens.
Ik hoorde dat hij op de installatie CD zit bij Director 8.5 en dat max 5.1 of 5.2 deze plugin wel standaard heeft.
Probleem is dan weer dat ik geen installatie CD heb van director 8.5 of updates van max 5.1 of 5.2
Het frustrerende hiervan is dat ik zelf wel max 7 heb die dit gewoon ondersteund, maar dan kan ik weer niet verder werken met de bestanden op school omdat ze hier max 5 hebben
Het bestand (SWD_Exp.dle) is wel precies wat ik zoek, maar door alleen hier op te zoeken kom je zelfs nergens.
Ik hoorde dat hij op de installatie CD zit bij Director 8.5 en dat max 5.1 of 5.2 deze plugin wel standaard heeft.
Probleem is dan weer dat ik geen installatie CD heb van director 8.5 of updates van max 5.1 of 5.2
Het frustrerende hiervan is dat ik zelf wel max 7 heb die dit gewoon ondersteund, maar dan kan ik weer niet verder werken met de bestanden op school omdat ze hier max 5 hebben
Vragen of school max5 update...
Heb je al gekeken of dit bestand niet gewoon op de Max7 CD staat dan?nemo55 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:55:
Het bestand (SWD_Exp.dle) is wel precies wat ik zoek...
...dat ik zelf wel max 7 heb die dit gewoon ondersteunt, maar dan kan ik weer niet verder werken met de bestanden op school omdat ze hier max 5 hebben
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
SW3D_Exp.dle staat in de plugins map van max7 en heb ik ook al geprobeerd. Deze kan niet geladen worden door max5. Je kan geloof ik alleen de plugin van max3 of max4 gebruiken.
Na discreet gemailed te hebben over dit probleem heeft een nederlandse retailer van discreet me de specifieke plugin toegemaild.
Pagina: 1