Toon posts:

.WG2 bestand openen met?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop stage op een bedrijf en kreeg vandaag een WG2 bestand binnen maar weet totaal niet waarmee ik hem moet openen.. Waarschijnlijk werkt dat bedrijf met Apple pc`s volgens mij is het wel een tekst/spreadsheet bestand want als ik hem in kladblok open krijg wel wat te zien alleen beetje veel vierkantje. Heb het geprobeerd te openen met : Office pakket (word/excel) Kladblok Adobe Reader heeft iemand een idee? En in de search was er geen 1 topic die gevonden werd. En met het rename van het bestand schoot ik ook niks op.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 10:37 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=WG2

google search string ".wg2 file"

[ Voor 29% gewijzigd door Countess op 03-02-2005 10:39 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Nostalgie, Lotus 1-2-3 bestaat nog O+

AMDre, in de search staat het waarschijnlijk niet nee, maar dit staat letterlijk in de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif SA FAQ: Wat is een bestand met extensie .xyz? Nou ja letterlijk, die xyz is niet al te letterlijk te nemen natuurlijk :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, ik had er wel snel door heen gelezen maar had van een collega ook al gehoord dat waarschijnlijk met Lotus gemaakt was. Maar ik heb nog geen Tool gevonden die mij het bestand goed weergeeft ben ondertussen wel paar programma`s tegen gekomen ABC Lotus converter lukt ook niet en met File Investigator schiet ik ook niet echt op. Maar het is een beetje zonde om voor 1 e-mailtje een Lotus pakket aan te schaffen :/
mischien kunnen je hier wat uit op maken :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~zijls798/wg2.jpg

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

File investigator is (ook) om uit te vinden wat het is, nu je vrij zeker weet dat het 1-2-3 is, wordt de vraag hoe het te openen. Ik zou mailen naar iemand met 1-2-3 en vragen het om te zetten naar CSV of bijv. XLS. Kan natuurlijk ook degene zijn van wie je het origineel hebt gehad.

edit:
Of inderdaad gewoon Excel gebruiken ja :D (als die het pakt in die versie: in de topicstart stond van niet, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat was geopend).

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 03-02-2005 11:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:08:
File investigator is (ook) om uit te vinden wat het is, nu je vrij zeker weet dat het 1-2-3 is, wordt de vraag hoe het te openen. Ik zou mailen naar iemand met 1-2-3 en vragen het om te zetten naar CSV of bijv. XLS. Kan natuurlijk ook degene zijn van wie je het origineel hebt gehad.
Je kunt ook proberen om in Excell te kiezen voor: "Bestand" --> "openen..." en dan in het onderste vakje aangeven dat je een Lotus 1-2-3 bestand wil openen. Vervolgens even opslaan als XLS en je bent er.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.hout/got/123.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 11:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
had ik ook al geprobeerd maar denk dat dat niet wil omdat WG2 gebruikt word voor Lotus 1-2-3 voor OS2 want Lotus 1-2-3 voor windows werkt met WK1 d8 ik.

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken en prutsen heb ik een File view Tooltje gevonden ( na er 20 geprobeerd te hebben) Quick View Plus en die kon hem mooi inlezen :D dus Topic kan dicht

//Denk vertel het even mischien hebben andere Tweakers er nog wat aan\\
Pagina: 1