Gezocht: Goede browser voor mac os 9

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Sinds dat gathering over is gegaan op de nieuwe layout kan ik amper fatsoenlijk een pagina lezen. Dit komt door de buggy IE 5.1 for Mac.

Nu heb ik al zitten kijken voor een vervanger maar ben vrij onbekent op mac gebied. Hier op stage staat voor mij een Power Macintosh G3 :X met os 9.
Safari kan niet op os 9 en ik zoek dus een vervanger, weet iemand een browser die dit forum naar behoren kan laten zien?

Verwijderd

FireFox of Camino wellicht? www.mozilla.org

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 01:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zowel camino als firefox zijn OSX only...

Voor applicaties in classic kun je bere kijken op:
http://www.versiontracker.com/macos/

daar vind je bv Mozilla 1.2.1, enkel iCab kent nog enige verderontwikkeling voor OS9, maar alle andere producenten hebben de ontwikkeling gestopt (misschien kun je dat aan je werkgever hinten, dat ze kennelijk nog werken op een systeem dat sneller verouderd raakt dan OS/2)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Helaas is er hier geen geld voor een nieuw systeem :(. Enig idee of mozilla 1.2.1 of iCab fatsoenlijk werken ivm got?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

>> APL

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Je zou voorzichtig ook eens dit http://www.t3.rim.or.jp/%7Eharunaga/mozilla-macos9/ kunnen bekijken.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Jah of je gaat gewoon even zoeken. Dit is te eenvoudig hoor...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.