[ASP/ASP] CMS Systeem om een asp pagina te onderhouden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Na goed zoeken op
Google.com
GOT

En na het lezen van de FAQ hier post ik dan toch een vraag want ik kom er zelf niet uit. het zit zo ik draai IIS 5 met een ASP pagina erop.
Nu wil ik voor die ASP pagina een CMS systeem ik heb ook al een keer zoiets gebruikt namelijk (EZedit).

Ik had dus al op google gezocht en had o.a gevonden
FuzzleFish - open site editor
ASP Content Management
fipsCMS v3.7
Instant Content Management

Dit zijn er een paar maar die kunnen allemaal niet wat ik wil wat wil ik (mischien zijn mijn eisen wel te hoog) . Het CMS systeem moet het liefst gratis zijn. Ik moet er een ASP pagina mee kunnen editen dus niet een html pagina ofzo, En hij moet een WYSIWYG editor hebben.

Op zich hebben de CMS systemen dat wel die ik had uitgezocht maar... sommige kunnen alleen html wijzigen en ze kunnen geen van allen mijn bestaande ASP pagina's wijzigen. Ik hoop dat iemand er mischien 1 kent en een oplossing heeft voor dit probleem.
Ik wilde EZedit gebruiken voor ASP maar dat werkt alleen maar voor PHP dat werkt echt perfect onder apache en zonder mysql helemaal uitgezocht toen echt een aanrader. Maarja nu zit ik met ASP en ik kan er geen oplossing voor vinden.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zoals je in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic gelezen hebt (!) gaat het hier in Programming & Webscripting om het zelf programmeren. Vragen over kant en klare software (en dus ook een CMS) horen hier niet, daar zijn andere sites voor te vinden ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.