alles uit 1 bundel Met een Orange Free abonnement betaal je alles wat je doet uit een en dezelfde bundel. Of je nu belt, sms't, je voicemail afluistert of belt in of naar het buitenland. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent. Ook je Sms Voorraad betaal je uit je bundel. Daarmee sms je al vanaf € 0,06 per bericht. wat van jou is, moet van jou blijven Als je een maand minder belt dan het bedrag van je bundel, neem je het bedrag dat je overhoudt gewoon mee naar de volgende maand. En de volgende. Onbeperkt. Want wat van jou is, moet ook van jou blijven. Orange vind dat wel zo eerlijk. Als je bundel op is, krijg je van ons een sms'je en blijf je gewoon doorbellen tegen hetzelfde voordelige tarief. De hoogte van de bundel bepaal je zelf. Je kan kiezen uit 6 bundels: Orange Free € 12,50 € 22,50 € 32,50 € 42,50 € 62,50 € 82,50 éénmalig starttarief van € 0,06 per gesprek. prijzen zijn per minuut en inclusief btw. Je betaalt per seconde. prijzen sms en mms zijn per verzonden bericht. |
Zoals hierboven was het abbo van Orange nu heb ik alleen een brief gekregen dat ik kan, of missschien wel moet overstappen naar een andere vorm van abbo. Ik heb nog steeds een oud type abbo en betaal 40 Euro per maand. Daar gaat dan ook alles vanaf. Nu is het zo dat de abbo's zo gaan worden dat je een appart SMS bundel hebt. Dat je die dus in het begin van de maand moet aanschaffen.
Dit wil ik eigenlijk niet want ik zit alleen maar bij Orange omdat alles uit 1 bak komt. Hebben meer mensen deze brief thuis, zo ja wat doen jullie ermee? Als het namelijk moet ga ik liever onder mijn contract uit omdat ik dan net zo goed over kan gaan op Vodafone of iets dergelijks.