Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange veranderd abbo's

Pagina: 1
Acties:

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59

alles uit 1 bundel
Met een Orange Free abonnement betaal je alles wat je doet uit een en dezelfde bundel. Of je nu belt, sms't, je voicemail afluistert of belt in of naar het buitenland. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent. Ook je Sms Voorraad betaal je uit je bundel. Daarmee sms je al vanaf € 0,06 per bericht.

wat van jou is, moet van jou blijven
Als je een maand minder belt dan het bedrag van je bundel, neem je het bedrag dat je overhoudt gewoon mee naar de volgende maand. En de volgende. Onbeperkt. Want wat van jou is, moet ook van jou blijven. Orange vind dat wel zo eerlijk.

Als je bundel op is, krijg je van ons een sms'je en blijf je gewoon doorbellen tegen hetzelfde voordelige tarief.

De hoogte van de bundel bepaal je zelf. Je kan kiezen uit 6 bundels:

Orange Free € 12,50 € 22,50 € 32,50 € 42,50 € 62,50 € 82,50

éénmalig starttarief van € 0,06 per gesprek.
prijzen zijn per minuut en inclusief btw. Je betaalt per seconde.
prijzen sms en mms zijn per verzonden bericht.

Zoals hierboven was het abbo van Orange nu heb ik alleen een brief gekregen dat ik kan, of missschien wel moet overstappen naar een andere vorm van abbo. Ik heb nog steeds een oud type abbo en betaal 40 Euro per maand. Daar gaat dan ook alles vanaf. Nu is het zo dat de abbo's zo gaan worden dat je een appart SMS bundel hebt. Dat je die dus in het begin van de maand moet aanschaffen.

Dit wil ik eigenlijk niet want ik zit alleen maar bij Orange omdat alles uit 1 bak komt. Hebben meer mensen deze brief thuis, zo ja wat doen jullie ermee? Als het namelijk moet ga ik liever onder mijn contract uit omdat ik dan net zo goed over kan gaan op Vodafone of iets dergelijks.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:27
Als je goed leest zie je dat ook die SMSbundel, die trouwens optioneel en dus niet verplicht is, gewoon uit de bundel betaald wordt. Uiteraard kan je ook gewoon smssen zonder bundel, maar dan betaal je relatief veel voor een smsje.

Verwijderd

En bij telecomvergelijker.nl is te lezen dat je bij deze actie niet onder je contract uit kunt komen

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Ik heb ook zo'n brief gekregen van Orange met de mogelijkheid om over te stappen. Alleen begreep ik uit die brief dat als je overstapt je meteen je abbo weer verlengt voor een jaar. Dan kun je beter wachten tot je huidige abbonnementsvorm wordt opgeheven of als je contract afloopt (voor een verlengingsactie).

Verder heb ik ook het idee dat deze 'nieuwe' abbonnementsvormen gewoon zijn bedacht om weer eens de algemene voorwaarden te kunnen wijzigen en de prijzen te kunnen verhogen. Ik heb niet alles door kunnen lezen maar wat mij meteen opviel was dat de opzegtermijn van twee maanden (relatief laag vergeleken met andere aanbieders) is verhoogd naar drie maanden. Die SMS bundel hadden ze immers bij de oude abonnementen ook gewoon kunnen aanbieden. De nieuwe - en wel betere trouwens omdat mobiel/vast nu een tarief is - tarieven hadden ze ook gewoon bij de oude abonnementen kunnen invoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door jona op 03-02-2005 10:18 ]

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik ben gelijk terug gegaan naar 12,50 per maand met een kleine SMS bundel. Ik heb hier nog 90 euro aan beltegoed dat maar niet op komt (dat krijg je ervan als je iemand dumpt: je stuurt ook geen SMSjes meer naar elkaar :P ).

• elmer25
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2021

elmer25

ooit was ik 25

Ik heb de brief ook gehad. Wat ik er echter uit lees is dat ikzelf kan beslissen of ik overstap of niet, nergens lees ik dat het verplicht zou zijn.

Er zit alleen wel een addertje onder het gras... Orange doet het voorkomen alsof het een geweldige aanbieding is, dat nieuwe abbo. Ik heb de oude en nieuwe tarieven naast elkaar gelegd en wat blijkt: alleen SMS-en is goedkoper geworden. Praktisch ALLE andere tarieven zijn verhoogd of gelijk gebleven. Voorlopig houd ik dus lekker mijn oude abbo.

Just my 2ct

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 21:55
Anders kijk je hier even: Wijzigingen Orange komen eraan!!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
In ieder geval bedankt voor de vele reacties. En ik had ook al het vermoeden dat ik niet over hoef te stappen en dit zal ik ook zeker niet doen. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd mijn abbo toch ga opzeggen en denk ik bij Vodafone een partner abbo ga afsluiten. Kan ik samen met mijn vriendin van 1 abbo bellen. (zij heeft beltegoed...)

Verwijderd

Ik heb zo'n 2 maand geleden een verlenging van mij Orange-abo afgesloten met een cahback-aanbieding. Die verlenging gaat over een paar dagen in.
Als ik nu Orange opbel dat ik de nieuwe tarieven wil, krijg ik dan nog wel de cash-back van die internetaanbieder? Of kan ik daarnaar fluiten?

Verwijderd

elmer25 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:24:
Ik heb de brief ook gehad. Wat ik er echter uit lees is dat ikzelf kan beslissen of ik overstap of niet, nergens lees ik dat het verplicht zou zijn.

Er zit alleen wel een addertje onder het gras... Orange doet het voorkomen alsof het een geweldige aanbieding is, dat nieuwe abbo. Ik heb de oude en nieuwe tarieven naast elkaar gelegd en wat blijkt: alleen SMS-en is goedkoper geworden. Praktisch ALLE andere tarieven zijn verhoogd of gelijk gebleven. Voorlopig houd ik dus lekker mijn oude abbo.

Just my 2ct
Nee bellen naar mobiel is juist stuk voordeliger, en sms ook als je een bundel neemt. Bellen naar orange/vast is duurder, en starttarief is nu 6 ct. Opzegtermijn 2 naar 3 maanden. Kijk maar es in het topic dat is aangegeven in deze thread.
Pagina: 1