Toon posts:

Extra scherm op laptop probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop en een los scherm en heb dit losse scherm gekoppeld aan de laptop om zo meer te kunnen op 2 schermen.
Het probleem is dat ik op mn werk een scherm heb en thuis en de laptop zowel thuis als op het werk hierop aansluit. Beide schermen staan op resolutie 1600x1200 en telkens als ik van scherm(thuis en werk) wissel, veranderen de pictogrammen op mn desktop. Dit is erg vervelend.

Weet iemand hoe dit komt en opgelost kan worden?

Ik heb al op verschillende schermen uitgetest maar het blijft gebeuren.

Groet,

Annexxius.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:07
Het scherm heeft natuurlijk 0,0 invloed, want het signaal wat je laptop uitkomt zou geschikt moeten zijn voor iedere monitor die 1600x1200 bij een bepaalde refreshrate ondersteunt. Ik denk dat je het probleem moet zoeken in Windows and de videodriver.

Heb je al eens geprobeerd om eerst de tweede monitor bij het configuratiescherm uit te zetten alvorens van monitor te wisselen?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Beide schermen staan op resolutie 1600x1200 en telkens als ik van scherm(thuis en werk) wissel, veranderen de pictogrammen op mn desktop.
Hoe bedoel je? Veranderen van plaats?

Er zijn tools om de positite van shortcuts te onthouden & resetten. Namen weet ik niet meer maar zoek dus eens op de bekende shareware/freeware sites met termen als 'safe desktop icons position' oid. :)
Edit:
Whehe. Ja dat kan ook :+

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 03-02-2005 10:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 19:21

PowerFlower

être diable et jouer fleur

F_J_K schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:44:
[...]
'safe desktop icons position' oid. :)
Of 'save desktop icon positions' :+