Gaming Hoofdtelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2025

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Hey hey. Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn computer. Ongeampd. Weet nog niet helemaal of ik een closed setje wil.
Het liefst max 120Euro en als het kan daar wat onder.
Het gaat hier dus hoofdzakelijk om wat gamen (World of Warcraft/UT) en waarschijnlijk soms wat MP3 luisteren (128kb zal ook wel meevallen neem ik aan).

ik wil het ook nog op Head-fi gaan vragen maar mijn registratie schiet daar niet erg op. Ook raden ze al heel gauw de Audio Technnica A900 aan maar die kan ik hier (in NL) nergens vinden. Als iemand daar wat over weet zeer graag.

Ps: Even als extra vraagje , hoeveel zou een amp kosten eigenlijk. Zag zo'n X-can ergens staan maar dat vliegt mijn budget toch wel 3 a 4 keer teboven :)

Alvast bedankt.

Edit: Comfort vind ik wel een belangrijk iets. Zou heel fijn zijn als ik hem lange periodes zou kunnen dragen.

Edit 2: Ik weet gewoon 100% zeker dat ik een headset binnen de kortste keren kapot krijg dus dat lijtk me voor mij niet zo aangeraden :) Alvast bedankt voor de snelle replies!

[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 03-02-2005 09:08 ]

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Sennheiser PC150 heb ik, bevalt me prima.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 13:08
Sony MDR-V300 wordt eigenlijk in studio's gebruikt. Dit ding heeft echt een heerlijke sound :) aanrader!

Ik had 'm voor 55 euro in Berlijn gekocht, in Nederland ligt 'ie voor 60 a 65 euro @ Mediamarkt

klik

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Geef mij maar de SHarkoon GHS1 headset, prima quality en je hoort echt niets wat er buiten je omgeving gebeurd wel de eventuele spellen.

workstation server laptop

Verwijderd

Ik heb maandag een Plantronics Audio 90 besteld. Deze wordt in de Tweakers Best Buy Guide aangeraden en vandaag haal ik hem op. Kost € 34,95 en is o.a. bedoeld voor het online spelen van COD en Star Wars Battlefront.

Kenmerken:
*Volledig stereo met maximale bas
*Superieure microfoon voor spraakherkenning
*QuickAdjust-microfoon voor perfecte plaatsing
*Ingebouwde volume- en mute-regeling
*Compatibel met de meeste bekende PC-geluidskaarten
*Plug and play via geluidskaart
*Werkt met Windows-systemen
*2 jaar garantie

Zal mijn bevindingen deze week laten weten.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 09:31 ]

• SouLmaN
Plantronics Audio .90 heb ik ook gehad, Sennheiser bevalt echt wel beter en gaat ook wat langer mee. Hoor veel klachten over die Plantronics en draadbreuken (zelf ook gehad).

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een Plantronics A.90 en die bevalt best. Ik zou misschien eens een sennheiser proberen als deze kapot is puur om te zien of de kwaliteit echt verschilt. Anders zou ik bij plantronics blijven, blijft persoonlijke voorkeur...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe koptelefoon, aangezien mijn plantronics audio 90 het heeft begeven (draadbreuk, storing werd te irritant)

Het komt vaker voor met de Plantronics headsets, maar dit heb ik zelf gedaan, omdat ik steeds het draad uit de knoop haalde door de headset aan het draad te laten bungelen (snappie :)?)

Ik zit nu te twijfelen, om een Philips Hp890 te halen (70 euro ofzo). Of om toch weer voor de plantronics te gaan, aangezien deze een (vrij goede) microfoon heeft, dit ik eigenlijk dagelijks gebruik.

Sennheiser heeft ook een aantal hele goede headsets, maar hun collectie loopt nogal ver uiteen. Vaak hoor je van: "Haal een Sennheiser!", zonder dat er ook maar even een type bij vermeld wordt.

Ik zal dit topic volgen, want ik zoek ook een nieuwe headset/koptelefoon.

• swampy
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wat denk je van de zalman 5.1 koptelefoon...

Zalman Theatre 6, 5.1 Surround Sound Headphone+MIC

There is no place like ::1

• SouLmaN
Had ff nix te doen, dus :P

HeadsetSennheiser PC150Plantronics .90Zalman Theatre 6
Frequentierespons 18 – 22,000 Hz20Hz – 20KHz50Hz ~ 20KHz
Speakerimpedantie32Ω32Ω16 Ohm at 1KHz
Speakergevoeligheid114 dB106+/-4dB89 dB +/- 3 dB at 50mW
Gewicht296gram291gram316gram
Kabel Lengte3meter2.9meter3meter
Microfoon
Microfoongevoeligheid-38 dB- 39dBV/Pa+/-5dBGeen Microfoon
Frequentierespons80 Hz – 15,000 Hz100Hz – 8KHz
Impedantie ~2 kΩ~3KΩ
Prijs uit pricewatch€54,95€34,95€43

• Spiders389
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb een Plantronics Audio 90....doet het perfect...wel heb ik er ook de http://www.gamevoice.com/gamevoice.asp bij..althans niet meer de hoofdtelefoon aangezien deze versleten was...

Maar de combinatie is perfect...lekker lang snoer,..kan ik zo vanuit mijn bed een lekker filmpie koekeloeren :-))

~SST~ Spider

Verwijderd

Plantronics Audio 90 heb ik. Prima headset. Goed geluid, zit comfortabel, geen last van omgevingsgeluiden en een goed surround effect. Vooral in games is dat handig.

Kabel is lang genoeg (metertje of 2,5 schat ik).

Heb er 1 gehad waar de microfoon naar een half jaar stuk ging. Werd zonder problemen omgeruild door Mycom.

• addictive
  • Laatst online: 21-02 13:08
damn... die hoofdtelefoons zijn wel zwaar zeg, draagt niet bij aan het comfor.

De SOny MDR-V300 weegt maar 115 gram!
Meer specs: hier

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

addictive schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:43:
damn... die hoofdtelefoons zijn wel zwaar zeg, draagt niet bij aan het comfor.

De SOny MDR-V300 weegt maar 115 gram!
Meer specs: hier
En die klinkt ook bout, dus raad 'm niet te snel aan :P Een hoofdtelefoon kan best wat zwaarder zijn zonder verminderd comfort. Die Philips SBC-HP890 bijvoorbeeld is best wat zwaarder maar zit heerlijk. (En klinkt nog goed, ook!)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Me hebbie Sennheiser HD500, héél tevreden van.
Ik zou voor circumaural (gesloten) gaan trouwens, geeft toch stuk betere bas!
En die zitten ook lekker vind ik!

Btw: die headphone amps zijn toch vooral een goeie manier om 'audiofielen' van hun geld te ontdoen hoor denk ik ... (Zal idd wel wat helpen, maar of je dat hoort ...)

Zie anders ook http://www.headphone.com/ voor wat suggesties. Voor een +- 50€ heb je volgens mij al een heel erg goeie koptelefoon hoor.
Als je echt audiofiel wil doen, 't is uw geld hé ...

[ Voor 74% gewijzigd door DieterVDW op 03-02-2005 15:24 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DieterVDW schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:19:
Me hebbie Sennheiser HD500, héél tevreden van.
Ik zou voor circumaural (gesloten) gaan trouwens, geeft toch stuk betere bas!
En die zitten ook lekker vind ik!
Circumaural betekent niet meer dan dat 'ie over je oren heen gaat. Een circumaural hoofdtelefoon kan ook best open zijn :)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:55

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik heb de Plantronics Audio .90 en das een heerlijk headsetje :), en die koptelefoon is echt wel licht :), ik merk niet eens wanneer ik hem op heb :P...

Home Assistant Configuratie V&A

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-01 14:53
Heb hier de PC150, echt een super ding! Aanrader dus.

• immad
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 21:25
Die sony MDR-V300 klinkt echt nergens naar, behalve als je van overstuurde bas houdt......

Zelf heb ik de Sennheiser HD-600, en die bevalt goed (Beter dan m'n inmiddels verkochte AKG K-501), hoewel je volgens mij het best gewoon kan gaan luisteren bij bijvoorbeeld de mediamarkt. Meestal hangt daar wel wat, heb daar toen ook die sony geluisterd.

En @ Addictive:

Denk je nou echt dat ze zo'n sony in studio's gebruiken?
Misschien in een zwaar mislukte Homestudio, maar voor studiogebruik zou ik eerder een AKG'tje nemen.....
Of natuurlijk wat anders, maar sowieso geen sony van wel 65 (!!) euro :S

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
misschien dat ik dan toch maar voor de Sennheiser HD555 ga. Blijkt nogal aardige reviews te krijgen en voor zover ik kan zien zal ie het ongeamped ook wel degelijk doen in mijn computer. Beetje expensive maar dan heb ik ook wat.

http://www2.correct.com/a...47352e7126686c974c90a90c0

en een horloge haha

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik ga voor de Sennheiser HD 595. Opvolger van de HD 555. Kost wel iets meer maar koop hem toch in Duitsland. Kost me dan 151 eurotjes incl. transport naar België! Wel rekenen ze veel aan voor het transport, voor order buiten duitsland mag je snel rekenen voor 20-25 euro!

Correct Elektronics

[ Voor 19% gewijzigd door nvidia op 03-02-2005 17:36 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
" Ik ga voor de Sennheiser HD 595. Opvolger van de HD 555. Kost wel iets meer maar koop hem toch in Duitsland. Kost me dan 155 incl. transport!"

Zo maak je het me wel moeilijk 8)7 Is dat zoveel verschil? Dan zijn wel die fluweelzachte he , lijkt me wel erg comfortabel |:(

• nvidia
Ja dat is hij ook, kwaliteit is nog iets beter!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Hmmm vraag me af of mijn computertje dat zonder amp nog kan bijhouden met die magere SBlive! value. Heeft die duitse site toevallig ook de 555 voor een wat magerder prijsje dan NL?

• nvidia
nopes, maar ik zal hen mailtje sturen en ik hou je op de hoogte. Je kan me trouwens altijd adden op msn! Kunnen we er even rustig verder over praten. Stuur me ook ff mailtje zodat ik weet dat je me geadd hebt!

• KoalaBear84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 14:34
Ik wacht nog maar ff tot een fabrikant eens een keer met een draadloos setje komt....

<Homepage>

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Komt goed zodra ik thuis ben ;)

Meh nu vindt ik ook net een EU seller van die Technica A900 die op Head-Fi zo aangeprezen wordt voor gaming :(

http://bluetin.com/stores/europe/shop.html

Lijkt me wel een beetje vage shop maar het zou dus 157E + 7E zijn. Iemand bekend met deze koptelefoon en of dat nou echt zo veel beter is? (dit gaat mijn budget denk ik toch echt te ver (totdat ik mijn bankrekening zie toch) maar ik ben nieuwschierig :))

• nvidia
Wat me daarnet is opgevallen is volgende:

Afbeeldingslocatie: http://img235.exs.cx/img235/9828/netherlands1484it.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img235.exs.cx/img235/8205/belgi1514fj.jpg

Kijk goed naar wat ik omcirkel heb! Wat vooral raar is, is dat men voor mij dan meer moet betalen voor dezelfde headset! Niet eerlijk!!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
dat is inderdaad wel erg vreemd :)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 13:52
nvidia schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:51:
Wat me daarnet is opgevallen is volgende:

...
...

Kijk goed naar wat ik omcirkel heb! Wat vooral raar is, is dat men voor mij dan meer moet betalen voor dezelfde headset! Niet eerlijk!!
Je betaalde er in Belgie ook meer voor in frangen omgerekend naar guldens. Maar dat deed niemand, met de euro is dat verschil goed te zien. Let maar eens op in kledingzaken waar ze prijskaartjes voor meerdere landen hebben, prijzen zijn zelden gelijk terwijl het allemaal in euro's is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• nvidia
weliswaar moet ik zeggen dat België 21% heeft en jullie 19% (als ik niet mis ben) maar normaal is dat een standaard prijs + verzendkosten!
Je betaalde er in Belgie ook meer voor in frangen omgerekend naar guldens. Maar dat deed niemand, met de euro is dat verschil goed te zien. Let maar eens op in kledingzaken waar ze prijskaartjes voor meerdere landen hebben, prijzen zijn zelden gelijk terwijl het allemaal in euro's is.
Ja is waar maar belgie of nederland is toch beide euro dus zelfde prijs ...

Wel moet ik zeggen, die technica's zien er wel vet uit. Zeker die A1000. Kost wel 270 eurotjes!! Hierdoor ben ik nu aan het twijfelen tussen de Sennheiser HD 595 (ongeveer 150 euro) of de Technica A1000. Prijs is dus wel grootte verschil.

Specs van de Sennheiser HD 595:
  • Nennimpedanz 50 Ohm Andruckkraft 3,5 N Gewicht ohne Kabel 270 g Klinkenstecker 6,3 mm stereo (3,5 mm Adapter) Wandlerprinzip (Hörer) open, dynamic Ankopplung an das Ohr circumaural Kabellänge 3 m Audio-Übertragungsbereich (Hörer) 12.....38500 Hz Schalldruckpegel bei 1kHz 112 dB (1 kHz and 1 Veff) Klirrfaktor bei 1 kHz < 0,1 %

Specs van de Technica A1000:
  • Model: ATH-A1000 Type: ART Monitor Element: Dynamic Driver Diameter Ø: Ø 53 Frequency Response: 5 - 40,000Hz Output S.P.L.: 103dB/mW Impedence Ω: 40Ω Max. Input Power: 2000mW Weight: 360g Cable: OFC, 3.0M, Hi-OFC Hybrid Extension Cable: na Connector Ø: Plug-in 6.3 mm, Gold plated Application: Classical & Audiophile Materials Colour code: White Silver Housing/Casing: Titanium matte housing with skin material earpads
Welke zouden jullie nemen als prijs geen rol speelt!

[ Voor 119% gewijzigd door nvidia op 03-02-2005 18:22 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
http://www.guenstiger.de/...1913&pnr=325948&ppr=69,00

Verkopen ze hier nou werkelijk die HD555 voor 69E? Kan jij toevallig zien of ze dat ook naar het buitenland doen. Mijn duits is niet zo sterk :( was op zo'n moment wel handig geweest |:(

Ik had het zoiezo van deze site geplukt

http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=325948

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Kan daar nou belasting bij komen of zo uit Duitsland? Nee toch?

• nvidia
Wat de belasting betreft kan ik je gerust stellen. Dat komt er zeker niet bij. Dus die 69 euro waar je over sprak is enkel voor de headset. Daar zullen nog transportkosten bij komen. Heb hen mailtje gestuurd met de vraag of ze ook verzendingen versturen naar België en/of Nederland. Dit beide doordat ik niet weet waar je woont!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
haha je bent geweldig ^^

NL trouwens :)

Leiden om preciezer te weten (Ben nog steeds niet thuis ;))

• nvidia
Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:39:
haha je bent geweldig ^^

NL trouwens :)

Leiden om preciezer te weten (Ben nog steeds niet thuis ;))
Is geen probleem. Als je thuis bent add je me ff!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik game met een Sennheiser HD570, daarmee kan ik hele lans/nachten uitdoen. Met deze koptelefoon hoor ik duidelijk hoe slecht onboard sound van m'n laptop is. Op laagvolume kan ik gemakkelijk praten met een medegamers op een lan.

Enig nadeel: Sennheiser kabels zijn redelijk zwak tov die van Philips, zodat er veel isolatietape aan mijn kabel plakt om de beschadigingen te patchen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

rapture schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:52:
Ik game met een Sennheiser HD570, daarmee kan ik hele lans/nachten uitdoen. Met deze koptelefoon hoor ik duidelijk hoe slecht onboard sound van m'n laptop is. Op laagvolume kan ik gemakkelijk praten met een medegamers op een lan.

Enig nadeel: Sennheiser kabels zijn redelijk zwak tov die van Philips, zodat er veel isolatietape aan mijn kabel plakt om de beschadigingen te patchen.
psst, die kabel is vervangbaar...

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

CyBeR schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:07:
[...]

psst, die kabel is vervangbaar...
Als ik die vervangt bij elke beschadiging, dat gaat mij nogal veel kosten. Ik check regelmatig op beschadigingen aan de isolatie, zodat ik op tijd het afpatcht. Als het echt te erg wordt, dan ga ik het vervangen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Heb je proberen adden nvidia maar dat wil ie nie omdat je .net niet ingelogd is of zo :)

• nvidia
Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:25:
Heb je proberen adden nvidia maar dat wil ie nie omdat je .net niet ingelogd is of zo :)
Stuur me dan gewoon een mailtje. Mijn .Net is nogthans in orde!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ik dacht al dit kan gewoon niet kloppen. Der staat dan wel HD555 maar het plaatje is toch echt wel een HD515 wat ook beter klopt met de prijs. Dan nog ziet die 590 er ook wel interessant uit :p

[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 03-02-2005 23:48 ]

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met zo'n 5.1 headset?
WERkt dat nou echt. Het lijkt mij dat 4 speakers op 10 cm niet echt surround sound kan leveren.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 07:32

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik heb een tijdje terug een headset (oortjes en mic) van Silverstone (dacht ik) gekocht bij de Lidl voor 18 incl een bassboost functie powered via USB. Werkt super. Tis alleen een lelijk ding. Maar voor dat geld ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

De Plantronics Audio 90 is een perfect headsetje ben er erg tevreden mee. Hij zit goed en het geluid is ook perfect.

Combinatie van een prijs van 34,95 en de kwaliteit is echt waar voor je geld _/-\o_ .

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 15:28 ]

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:31

pim_rs

Stars and Stripes

Ik heb zelf de Sennheiser PC150, voor mij nooit geen andere

Ik heb hem nu 1 jaar ongeveer, perfect helder geluid en goede bass.
De microfoon is goed, en helder(geen zoomend geluid ofzo).
Verder is die heel comfortabel met een dikke hoofdband en dikke oorlkussens.

Ik heb er toendertijd €80,- voor betaald en nog geen moment spijt van gehad!

Echt een aanrader! :Y)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Nou ik ben tot de laatste drie gekomen (hoop ik)

Allemaal Sennheisers:

HD515 81Euro
HD570 91Euro
HD555 111Euro

Iemand een idee welke het best waar voor mijn geld zouden zijn? :)

• unfor
  • Laatst online: 14-02 12:02
HD570 heb ik, erg fijne koptelefoon, en je krijg geen last van je hoofd.

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Zelf ben ik ook al een tijdje opzoek naar een gaming headset.

Wat ik me afvraag bij de Sennheiser PC150 is of dat je de headset ook kunt draaien zodat die hoofdband niet direct op je hoofd zit maar in je nek ligt?
Zit ie dan nog wel lekker? En kan de mic dan nog ver genoeg draaien?

• Sluuut
  • Laatst online: 10:34
Als je er eentje koopt, koop dan gelijk een gruwelijk goeie waar je jaren mee kunt doen.

Ik heb zelf deze;
Afbeeldingslocatie: http://www.54-dj.com/images/RP-DJ1210.jpg
Koste 150 euro, maar heeft wel leuke frequenties:
Frequency response 8Hz-30kHz

Het was naar mijn mening de koptelefoon met de beste bass (had er tientallen beluisterd die week).

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Errr der zijn mensen die al 20 jaar met een sennheiser doen dus ik verwacht toch wel dat ie nog even meegaat :)

• kingnelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Heb zelf de HD570 Symphony, echt een super ding. Ik heb hem nu een jaar maar hij is nog zo goed als nieuw, en ik ben er van overtuigd dat dit ding over 10 jaar zeker nog zo goed is. Ik ben persoonlijk ook niet echt een headset fan, ik heb zelf als mic de plantronics audio .10. En ik ben er van overtuigd dat je voor evenveel geld geen betere headset kunt vinden.

Er zijn mensen die om de zoveel tijd een headset kopen, ik denk dat ik goedkoper af ben door 1x een goeie koptelefoon te kopen. Je moet 1x flink investeren en dan ben je voor lange tijd klaar.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gebruik je die 570 toevallig ook op de computer? Of iemand anders met een Sennheiser hier? Een Sony V700 was haast niet stil te krijgen toen ik hem aansloot. Hoe doe je dat met volume?

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb nu bijna 3 jaar de HD570 van Sennheiser en dat is echt één van mijn beste aankopen ooit geweest. Het geluid is een stuk beter dan wat mijn 2 speakers die samen 6 keer zo duur waren, kunnen produceren. Misschien dat sommige mensen de bass iets te zwaar vinden, maar ik vind het wel fijn klinken.
Het mooitste vind ik altijd nog dat ik soms na het spelen van een spel niet eens door heb dat ik de hoofdtelefoon nog op heb :D Zo lekker zit die.

Ik heb trouwens nog geen last gehad van kabelbreuken of andere mankementen.

Het is wel aan te raden om hem op een aparte hoofdtelefoonuitgang aan te sluiten als je geluiidskaart dat heeft. Komt de kwaliteit van het geluid ten goede.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
" Het is wel aan te raden om hem op een aparte hoofdtelefoonuitgang aan te sluiten als je geluiidskaart dat heeft. Komt de kwaliteit van het geluid ten goede."

Hey daar zeg je wat , als ik thuis ben een skijken of ik die heb eigenlijk, Ik zou er nooit aan gedacht hebben en hem recthstreeks in de speakers gestoken hebben waarschijnlijk ;)

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn Sennheiser HD570 wordt tot nu toe aangesloten aan de onboard geluidskaartuitgang van de laptop, ik ga eens bij een Terratec uitproberen.
Pagina: 1