Toon posts:

90min/800 mb cd-r???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik deze cd's kan krijgen? ik heb er eentje aangeschaft in de beverwijkse bazaar maar dat schijnt niks te zijn (platinum) het is namelijk niet compatibel met alle soorten cd-rewriters!!! als iemand eentje weet die dat wel is dan hoor ik dat graag

Verwijderd

Ik weet niets van de compatibiliteit van die dingen af :? , maar een tijdje terug had Funprice er een paar in stock, dus misschien dat zij er wat meer vanaf weten. |:(

[url="http:\\www.funprice.nl"]Funprice[/url]

Maar of je die dingen echt zo hard nodig heb???

LaTeRz *D

Verwijderd

FunPrice schreef bij de info van deze cd's and I quote:
Meer informatie over CDR Platinum/Mardendi 90 min / 800MB in jewelcase, 10st.
* Voor alle duidelijkheid, de aanbieding van deze cdr's is inmiddels afgelopen. *

90 Minuten op één cd-r. Het wil echt! Deze cd's hebben een hogere dichtheid dan een 'normale' 74 minuten cd-r, waardoor er meer op kan. Uw recorder dient 'overburn' te ondersteunen, en de gebruikte software ook. Wij gebruikten bij onze test NERO 5.0.1.8 , waarvan een test-versie te downloaden is van Ahead Software

Omdat wij niet kunnen garanderen dan alle apparatuur deze cd's leest/schrijft raden wij u aan om eerst een kleine hoeveelheid te proberen.

Veel van onze collega's wisten echter te vermelden dat hun spelers/branders deze cd's gewoon konden lezen en schrijven.

Meer info op CDR-Info Let op! onze cdr's zijn tot 90 minuten geschikt, op cdr-info heeft men het over 99 of 100 minuten cdr's , deze zijn bij ons niet leverbaar. |:(
Meer informatie: CDRINFO

LaTeRz *D

Verwijderd

Topicstarter
kunnen die gasten niet gewoon vermelden met welke rewriters hun troep te branden of te lezen is!!!:'(

• V1P3R
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Pagina: 1