Toon posts:

10 / 16 poorts router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraag of tussen de 10 en 16 poorts routers ook bestaan? en waar ik ze zou kunnen bestellen. En ik wilde graag weten welke routers een uplink hebben naar een switch (dat als andere oplossing te gebruiken). Ik wil dit weten omdat het mij gevraagd is om in een groot studentenhuis een mooi netwerk aan te leggen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 22:48 ]

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:06
Koop anders gewoon een willekeurig routertje en een 16 poorts switch? Uplink heeft die router helemaal niet nodig, gewoon een (crossed) utp kabeltje er tussen en het zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
robbertkrebbers schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:48:
Koop anders gewoon een willekeurig routertje en een 16 poorts switch? Uplink heeft die router helemaal niet nodig, gewoon een (crossed) utp kabeltje er tussen en het zou moeten werken.
oke, is er ook een router met een (aantal KB up en down) limiet voor elke computer die er op zit?

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:50:
[...]

oke, is er ook een router met een (aantal KB up en down) limiet voor elke computer die er op zit?
Als je genoeg betaald vast wel, maar volgens mij is dat niet echt te vinden op huis-tuin-en-keuken routertjes. Misschien is een software matige oplossing dan goedkoper, met een oude pc met linux zou het wel moeten lukken.

Verwijderd

Topicstarter
robbertkrebbers schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:53:
[...]

Als je genoeg betaald vast wel, maar volgens mij is dat niet echt te vinden op huis-tuin-en-keuken routertjes. Misschien is een software matige oplossing dan goedkoper, met een oude pc met linux zou het wel moeten lukken.
Of gewoon op alle computer Netlimiter zetten, maar dat kunnen ze makkelijk omzeilen. Weet je niet een specifieke router die het zeker heeft?