De niet tracer leek mij ook een aardige optie die is 119 euro per lat. Maar ik heb het idee dat die niet hoger gaat komen dan pc4000 en volgens mij draai ik standaard ook geen 1t op 2,2,2,5 met deze dingen ben ik na een aantal telefoontjes vandaag achter gekomen.
Twinmos speed premium is ook een optie, maar mijn mobo geeft geen 3,2 volt dus zou ik een ram booster moeten kopen, maar aangezien ik een window mod heb moet ik dat lelijke ding er niet in hebben.
Ben nu Gskill aan het overwegen, die TCCD chips schijnen gruwelijk hard te lopen, leuke kleur heatspreder erop en je hebt volgens mij iets beters dan die balistix.
want die lichtjes zijn wel leuk, maar snel op uitgekeken.
Ik weet dat mijn 3000+ neo namelijk op fsb van 311 kan lopen dat heb ik uitgetest met een maat va me die gskill heeft. icm met mijn 7000b word mijn proc na 3 uurtjes prime niet warmer dan 54 graden dus dat leek me een leuke overclock hoewel met een lagere fsb ik wel betere timings kan instellen waar ik waarschijnlijk voor zal gaan.
Kortom ik wil mijn proc zo rond 2600 mhz laten lopen met 2,2,2,5 geheugen op 250 mhz rond de 2,85 volt zon type geheugen zoek ik die dat aankan, als iemand suggesties heeft graag!
The Sartorialist