Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung e310 infrarood(ANDER PROBLEEM)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik weet dat er al een heleboel samsung topic's zijn. En er zijn ook al een heleboel dubbel gepost. Maar ik ben al de heledag bezig met zoeken naar de oplossing van mijn probleem maar die heb ik nog niet gevonden.
Als ik niet goed genoeg gezocht heb mijn excuses dan daarvoor. en vertel dan alsjebleift waar ik moet zijn:)

Maar nu komt het probleem hoor mensen:)

Ik (eignelijk mijn vriendin maar ik praat makelijker) heb een samsung e310 en een acer laptop. Allebei met infrarood. Dus ik leg de telefoon voor de IR en start filemanager. En druk op de reload knop. En dan krijg je een schermpje tezien dat hij bezig is met het overhalen van de data. en je zie ook hoe ver die is. met die getalen.( bijv. 0/344)
Maar het probleem is dus dat het eerste getal blijft op nul staan en het tweede getal is in het begin zoiets als 3411289 en dat word heeel langzaam steeds kleiner. maar dat gaat heel traag.

Ek heb het ook al geprobeert met EasyGPRS maar dat geeft het zelfde probleem.

Eewige roem voor de gene die me help!!!!!! :*)

Verwijderd

Topicstarter
juliie hebben zo te zien ook geen idee?? >:)

jammer

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Met filemanager bedoel je "Easystudio PIMP & Filemanager"?

Heb je dat programma op IRDA ingesteld?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En wat bedoelen die getallen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
er staat niks bij maar het gaat over de verstuurde data denk ik.
maar ik heb het ook een keer met een samsung e800 gedaan en daar was het getal veel kleiner. en ging het ook veel snellen.

uiteraard staat hij op irda B) wel goed dat je het het zegt, want bij sommige mensen weet je maar nooit:D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 01:02 ]