Toon posts:

menubalk veranderen met theme

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een theme gedownload voor windows XP die achtergrond, icoontjes en startmenu zou moeten veranderen, maar wanneer ik deze installeer wordt enkel de achtergrond vervangen maar icoontjes en menubalk blijven staan :? Weet iemand aan wat dit kan liggen??

Tnx

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowat rondgekeken op internet en het komt er dus op neer dat ik normaal in het tabblad appearance van display proportions normaal de naam van het theme moeten zou kunnen aanklikken, maar hij staat er niet tussen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan aan van alles liggen. We hebben hier op het forum wel enkele richtlijnen opgesteld over waaraan een topicstart moet voldoen.

Denk bijvoorbeeld aan een duidelijke topicstart, waarin je uitgebreid uitlegt wat je probleem is. Wil geen enkel icoontje werken, wat wil er wel? Vertel ook bijvoorbeeld even exact welk programma je gebruikt, en welke versie.

Een titel welke het probleem wat je hebt nauwkeurig beschrijft. In het geval van Windows Operating Systems met de versie van Windows vooraan in de titel tussen [], zoals je ongetwijfeld in Windows Operating Systems - Policy bent tegen gekomen.

Wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Zoeken met de GoT search en Google levert vast veel resultaten ;)

Lees tenslotte ook nog even Algemene gedragsregels (Netiquette) door. Daarin staat alles uitgebreid uitgelegd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.