[XP] Windows explorer start traag (laat) op

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bloodrush
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 09:55
ik zit hier met het probleem dat windows explorer (niet internet explorer) erg laat of traag opstart zodat ik een minuut of twee naar een lege achtergrond (en niet eens een mooie vrouw) zit te staren.

Een van jullie een idee hoe ik dit op kan lossen??

_/-\o_ 8)7 _/-\o_

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welk scherm komt dan open (na 't lange wachten)?

Heb dit een keer eerder gezien bij iemand, maar daar kwam het door context-menu items van applicaties die er niet meer op zaten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bloodrush
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 09:55
BtM909 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:31:
Welk scherm komt dan open (na 't lange wachten)?

Heb dit een keer eerder gezien bij iemand, maar daar kwam het door context-menu items van applicaties die er niet meer op zaten :)
geen .. ik krijg dan de werkbalk (menu start en dergelijke). Als ik alleen op dit moment deze computer wil openen doet ie dit wel alleen weer een minuut later dan geplaned.

Specs:
Athlon 2800+ @ 2250Mhz
1 GB kingston
etc

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-04 18:41
bloodrush schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:27:
ik zit hier met het probleem dat windows explorer (niet internet explorer) erg laat of traag opstart zodat ik een minuut of twee naar een lege achtergrond (en niet eens een mooie vrouw) zit te staren.

Een van jullie een idee hoe ik dit op kan lossen??

_/-\o_ 8)7 _/-\o_
www.tweakers.doen.niet.aan.spam ....... :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 03-02-2005 02:39 . Reden: spam ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap echt niet wat je opmerking voor zin heeft Robert89 - FireFox is geen Windows shell replacement, en dan nog is het totaal geen antwoord op de vraag van de topicstarter :)

Verder - je zal zelf even aan de slag moeten - begin eens met controleren van spyware met verschillende utilities, kijk eens met de diverse programma's wat er allemaal opgestart wordt tijdens het opstarten ;)

Verder is het leuk om te weten ofdat je dit probleem ook hebt als je andere users aanmaakt of niet, etc, etc :)