The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Zie ook:
Het algemeen beleid
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 21:26 . Reden: Valt niet mee, het juiste linkje posten ]
Wat langer verteld: nope, daar is dit forum niet voor bedoeld
V die zocht ik dus
[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 02-02-2005 21:26 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
nee, maar bij deze zou ik dat wel ff willen doen. Dus: nee.André schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:25:
Had al iemand "nee" gezegd?
Maarrrr... je mag het wel in je sig zetten dat je er ene zoekt.
tactisch hé...
[ Voor 58% gewijzigd door Silent Thunder op 02-02-2005 21:31 ]
In NOS stond bijvoorbeeld een actie voor de GNU website vertalen. Niet dat ik die erbij wil lappen, maar juist om aan te geven wat misschien wel mogelijk is.
[ Voor 26% gewijzigd door Jesse op 02-02-2005 21:34 ]
Dat project werd volledig gestart vanuit NOS, had geen commerciele inslag en droeg bij aan de OSS-community. Iets heel anders dan een non-commercial, cloused source spelletje oid.Jesse schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:33:
Wat volgens mij wel mag is je project toelichten, adviezen en commentaar vragen, en terloops naar hulp voor bepaalde taken informeren.
In NOS stond bijvoorbeeld een actie voor de GNU website vertalen. Niet dat ik die erbij wil lappen, maar juist om aan te geven wat misschien wel mogelijk is.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
En NOS is natuurlijk ook een beetje een bijzonder forum met speciale projecten en filosofieen
[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 02-02-2005 22:08 ]
Nee dusOftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
* Dienst(verlening).
* Websites en sitechecks
* Evenementen.
* Wervingsacties van welke aard dan ook.
* Referals in URLs opnemen.
* Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.
[...]
• Voor wervingsacties kun je terecht op de daartoe speciaal gemaakte sites.
Dit topic is gesloten.