Toon posts:

Outlook 2003 probleem met opstarten.

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig om outlook 2003 te laten syncen met mijn pda. Maar als ik outlook opstart dan krijg ik de melding: De server van microsoft exchange is niet beschikbaar. Dan kun je kiezen voor opnieuw, offline werken en annuleren. Dan kies ik voor off line werken en dan krijg ik de melding kan uw standard mappen voor email niet openen, uw profiel is niet geconfigureerd. Dan kun je op Ok klikken en dan wordt outlook weer afgesloten.

Wat kan dit zijn? Ik kom niet in outlook dus kan ook niks configureren. Heb outlook ook al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Via de search kon ik niks vinden en google kon mijn probleem ook niet oplossen. Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is me al gelukt. Maar toch bedankt.

Kan dus slotje op.

Mvg. Peter

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58

grimson

domeingrommer

Ik neem aan dat je thuis werkt en geen gebruik maakt van Exchange server? .. met andere woorden je hebt een POP account aangemaakt en de Exchange 'client' weggegooid?

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook horen overduidelijk niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen, aangezien je probleem al opgelost is (maar je even vergeet te vertellen wat je probleem was :P ) ga ik dit topic maar sluiten :)

Dit topic is gesloten.