Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus A8nsli in lia-li V1000 bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mede modders,

ik heb een sli systeem in een Lian_li V1000 gebouwd, aangezien dat nogal wat problemen geeft heb ik op mijn hompepage een stap voor stap foto pagina gemaakt zodat we van elkaars fouten kunnen leren.

hier is de link: http://home.tiscali.nl/rmbrouw/

ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ziet er gaaf uit man!!! Vette hardware ook!!! Wat heeft dat "grapje" nou gekost???

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

waarom heb je een cdr drive en een dvd brander? die laaste kan net zo goed je cd's branden hoor ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Om CD's te kopieren waarschijnlijk (zonder ze eerst op de hd te zetten)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
totale kosten zonder beeldscherm 2800
ik heb er een cd/rw inzitten want die gebruik ik alleen om cd-r's te branden en de dvd rw alleen voor dvd's
verder vind ik een aluminium paneel waar niets in zit niet zo fraai.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 20:35 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

fsfikke schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:28:
Om CD's te kopieren waarschijnlijk (zonder ze eerst op de hd te zetten)
mjah en wat denk je dat een dvd brander kan? B)

TS: dat kan net zo goed met die plextor 708a, tis tenslote een 16x(dvd)/48x(cdr/w) brander.
dus dan nog vin ik het vreemd :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hubert schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:53:
[...]

mjah en wat denk je dat een dvd brander kan? B)

TS: dat kan net zo goed met die plextor 708a, tis tenslote een 16x(dvd)/48x(cdr/w) brander.
dus dan nog vin ik het vreemd :P
Ja, tuurlijk maar om gewoon een kopie te maken van een CD naar een andere CD. Kan natuurlijk ook zonder tweede brander maarja...

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 02-02-2005 20:55 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Dude, dat is té veel koelpasta!!! Verder snap ik het nut niet zo van dit topic, het is geen casemod, het is gewoon een PC die gewoon ingebouwd wordt. Sure, het is wel een vette bak, maar om een topic d'r voor te openen... Misschien iets voor het kleine mods topic? Je hebt wel wat koelers vervangen.

Verder heb je die foto's van het daadwerkelijk op de kaart zetten van die koeler niet zelf gemaakt, dat is namelijk een AGP kaart.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 21:01 ]

Verwijderd

idd, met die hoeveelheid koelpasta heb je kans dat je na een poosje de cpu uit de socket trekt als je de koeler wilt verwijderen (vaak genoeg meegemaakt @ stage met mensen die ook die hoevelheid gebruikten...)

Verwijderd

Hmm, op de GPU + GPU-RAM zit ook nogal veel koelpasta... Damn, sluit dat die bruggen niet kort?

Verwijderd

En wat is het nut van dit zie-mij-dure-hardware-hebben-en-dat-kunnen-assembleren topic? Maw: nogal zinloos :). Verder is de hoeveelheid koelpasta inderdaad wat overdreven.

Verwijderd

Beetje spammerig zo zonder on-forum uitleg/plaatjes, zoals ook in de CME Policy staat beschreven als vereist. Dan kun je net zo goed een posting doen in het kleine mods topic (al is die ook niet echt bedoeld voor 'ik ben klaar met in elkaar zetten' postings). ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.