Zijn hier ook Starcraft fans?

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dwalen er hier ook nog Starcraft fans rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit het net weer te spelen, ben bezig met terran lvl 1 in broodwar. ik doe het eigenlijk alleen voor de filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb het heeeel lang gespeeld, heb er nog een tijdje mods voor gemaakt, maar speel al een tijdje niet meer.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA! Al zo'n 3 jaartjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup, heel lang gespeeld, en nog steeds af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 21:13
Yupz, heb ik toch nog een hele zomervakantie aan gezeten :)

Ben nu de cd kwijt |:(
Binnekort maar weer 's kieken hoe het ookweer was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 12:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Beste spel ooit gemaakt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Op zaterdag 06 januari 2001 23:25 schreef justin01 het volgende:
Beste spel ooit gemaakt:)
Absoluut mee eens }:O }:O

We moeten een keer op Battle.Net gaan spelen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Uhuh.
Ben zelf weer van plan om te gaan spelen..

Blah! I want Starcraft 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Wacht dan eerst maar op Warcraft3.... als die ooit nog uitkomt.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een bizar spel.

Alle Blizzard games zijn praktisch gewoon goed.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

tja er is ook nog warcraft2 battle.net editie hoor shade! :7

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed spel speel ik ook nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, Starcraft is geinig.
Alleen jammer dat je nog steeds die klote unit select hebt. Je kan namelijk maar 12 units per keer selecteren. Je kunt natuurlijk je groepjes nummeren met Ctrl, maar dan heb je nog steeds maar een kleine groep.

Toch zijn alle Blizzard spellen altijd wel vet. Ze staan garrant voor dikke pret en grote kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:23
Op zondag 07 januari 2001 13:14 schreef Shade het volgende:
Uhuh.
Ben zelf weer van plan om te gaan spelen..

Blah! I want Starcraft 2!
YES! IHG will live again! (onderonsje :Y))

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Ik heb de Broodwar Add-On nog aangeschaft in die tijd.

Was een echte aanvulling, werd er een stuk beter op (beter AI, meer units.)

Ik heb het een hele tijd zitten spelen, en dan met name bij ons thuis op LAN.

Was echt een coole game, speel het nu niet meer, maar staat nog wel op me HD (ook al een hele tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Ik heb het vorig jaar in de uitverkoop gekocht. Hartstikke tof spel. Had ik jaren eerder moeten hebben.

Ik zoek nu de Broodwar add-on nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:16
Vanmiddag voor 30 piek bij de FRS gescoort, meer voor de verzameling....vond de demo toen echt helemaal niks.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik speel nog wel SC is en blijft een goed spel zelfs na 2 jaar spelen,
but thats blizzard... :)

greetz

[CodeX]~RB (bnet naam :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 11:13 schreef ShaiHulud het volgende:
Yeah, Starcraft is geinig.
Alleen jammer dat je nog steeds die klote unit select hebt. Je kan namelijk maar 12 units per keer selecteren. Je kunt natuurlijk je groepjes nummeren met Ctrl, maar dan heb je nog steeds maar een kleine groep.

Toch zijn alle Blizzard spellen altijd wel vet. Ze staan garrant voor dikke pret en grote kwaliteit.
Dit hebben ze expres gedaan die 12 unit selectie. Bij de originele WarCraft (tijdens een of andere demo zoals CES) was er geen limiet maar toen werd het wel heel makkelijk doordat je gewoon al je units selecteert en op de vijand klikt. Ik denk dat ze bij StarCraft ook deze theorie hebben toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcraft
speel ik nog zeker een keer per week met 4-8 man op een lan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

StarCraft :9~

Ik heb ze allebei met veel plezier uitgespeeld...bijna met een erectie :P
Nee serieus, errug vetjes! Blizzard rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke dag op internet darth..sidious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxrebo
  • Laatst online: 10-10 15:10

maxrebo

Laatst nog gespeeld. Ben nu bijna bij het einde van de Zerg campaign.

Moet nu eerst even EBFD uitspelen en dan gaan we weer vrolijk verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, maar speel niet zoveel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Erg goed spel.
Helemaal uitgespeeld + add-on.

Later nog regelmatig multiplayer gedaan samen met vrouwtje tegen 2 computer tegenstanders.
Tegen mijn vrouwtje spelen doe ik nooit meer. Gigantische ruzie toen ik haar helemaal in de pan hakte. Samen spelen is geen probleem en beter voor de relatie ;) .

[sterk verhaal]
Ik had ooit eens de cheats gebruikt voor money en instant unit & buildings. Ik was daarmee leker snel defensie aan het bouwen geslagen. 10 rijen van 8 achter elkaar. >:)

Affijn ik let niet op, word ik me daar ineens aangevallen door een horde zergs die ongeveer 1/3 van mijn beeldscherm in beslag nam. Er liep werkelijk een stroom zergs continu uit zijn productiegeval naar mijn stellingen. Toen kwam ik erachter dat de computer tegenstander die cheats dan ook heeft.

Uiteindelijk had ik nog net weten te winnen door de cheats uit te zetten en met vliegtuigen eerst zijn productie te stoppen terwijl de computer doorging met het afbreken van mijn defensie.
Ik denk dat ik tijdens de aanval zo'n 60 gebouwen kwijt ben geraakt. Een heftig potje was het wel. :7
[/sterk verhaal]

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 21:27
Starcraft ruled echt nog steeds vind ik! Totdat Warcraft III uitkomt is dit het enige RTS spel dat ik ECHT leuk vind! :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 12:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hiero. Waren dagen dat ik alleen maar starcraft speelde. Nu ben ik van deze verslaving af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook heeeel veel starcraft gespeeld... misschien moet ik de cd maar weer eens opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders gaan we een keer met zun allen bnet onveilig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

STARCRAFT? WAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

(sorry, hier spreekt een Starcraft gnoom!)

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:34

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

STARCRAFT!!! :P :)

enoorm leuk spel, gister nog gedaan...
vandaag maar weer een paar potjes :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Starcraft nooit gespeeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Starcraft: machtig spel

Weet iemand trouwens wanneer Starcraft 2 uitkomt? Ze hebben tijdens Broodwar genoeg hints laten vallen dat tie eraan zou komen.

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-10 17:14
Op woensdag 11 juli 2001 16:51 schreef Locutes het volgende:
Starcraft: machtig spel

Weet iemand trouwens wanneer Starcraft 2 uitkomt? Ze hebben tijdens Broodwar genoeg hints laten vallen dat tie eraan zou komen.
Had een emailtje gestuurd naar Blizzard.
Tjek de zijt voor nieuwe updates, voor als evt. een starcraft2 in de maak zou zijn.
Compleet onbekend dus, en anders zou ik het wel hebben geweten.

3 jaar gespeeld, maar nou niet meer.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Jammer ;( Zouden een hoop mensen leuk vinden denk ik

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW is er ook iemand die 't niet zo vindt rulen als ik >:)

STARCRAFT OWNZZ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTops
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

StarCraft is de meest afwisselende, maar toch best gebalanceerde spel dat ooit uitgekomen is! Blizzard moet gek zijn als ze geen StarCraft 2 maken!!!

Ik vind het alleen jammer dat SC op 640x480-256 draait... Het enige wat niet top is aan het spel zijn de graphics...

Het spel ook gemod natuurlijk... :7

Eagle

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is juist wel netjes dat het overal in 640x480-256 draait, zo heeft niemand, ongeacht hardware een voordeel op de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 13-10 21:27
Op woensdag 11 juli 2001 17:00 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Had een emailtje gestuurd naar Blizzard.
Tjek de zijt voor nieuwe updates, voor als evt. een starcraft2 in de maak zou zijn.
Compleet onbekend dus, en anders zou ik het wel hebben geweten.

3 jaar gespeeld, maar nou niet meer.
Als Warcraft III een groot succes wordt (en dat wordt het :) ) dan zal dat zelfde team wel aan Starcraft II gaan werken denk ik zo. En dan moet de terran de campagne maar is gaan winnen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje doet de godsganse dag niks anders dan StarCraft, al enkele maanden lang.

Het is het enige spel wat ie ooit speelt, en hij gamed altijd online tegen Joost-mag-weten-wie.

Op zich best fijn dat ie zoiets gaafs heeft om in op te gaan, alleen weer wat minder dat ik de hele dag die gruwelijke geluidseffecten van uit elkaar spattende zerg hoor en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTops
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Op woensdag 11 juli 2001 22:19 schreef [YR]paladin het volgende:
is juist wel netjes dat het overal in 640x480-256 draait, zo heeft niemand, ongeacht hardware een voordeel op de ander.
Doe dan net zoals bij RA2 en zet iedereen op battle.net op 640x480...

In singleplayer is het toch handig om hem op 1600x1200, 32-bits te kunnen zetten... *D

Eagle

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:10

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

SC RoelDD duidelijk de pan uit, zeker in Multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

yup SC roelt, ik speel het niet meer zo vaak als vroeger elke dag zat ik op Battle.net, maarem het blijft een rulerend spel
>:)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik ga mijn cd maar weer eens opzoeken.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• violator_
  • Laatst online: 05-09 11:16
Je kan dat spel voor 30 piek bij Free Record shop kopen.. kan je em ook nog lekker op inet spelen..

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou idd wel fijn zijn om hem op een hogere resolutie te kunnen spelen, 800x600 zou al een stuk beter zijn :7 Moderne computers kunnen het toch wel aan :) Ze konden het met Diablo 2 doen, dus waarom niet met Starcraft :?

Ik had daar ook een meeltje over gestuurd naar Blizzard, met de vraag waarom ze niet zo'm patch maakten, en dat ze maar eens een poll moesten houden of er echt behoefte aan was, ik dacht dat veel mensen dat wel zouden willen :)

Krijg ik een meeltje terug:

"we hebben geen plannen om een soortgelijke patch te maken"

Zoiets was het, maar dan in het engels. 1 lullig zinnetje. Geen verklaring waarom niet, gewoon "we hebben geen plannen" :( Had ook al een meeltje terug gestuurd met een reactie op hun úitgebreide' antwoord

Maar heb nog niks gehoord ;(

Anywayz.. Starcraft rulez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Starcraft nog bijna elke dag met een collega...meestal 2 potjes, 1 grote compstomp waar we met z'n tweetjes 6 cpu tegenstanders de pan in hakken. Toen dat saai werd hebben we er een tijdwedstrijd van gemaakt...staat nu op 14 minuten 7 seconden ofzo (in een mucho money map). Daarnaast spelen we altijd nog een potje tegen elkaar (evt met allebei een cpu ally). Op bnet ook veel gespeeld maar dat werd later onmogelijk gemaakt door de firewall.

En je maakt mij niet wijs dat er geen Starcraft 2 komt. Maar Blizzard heeft twee kantoren, waarvan er 1 de Diablo spellen maakt en de ander de "Craft" spellen. Dus Warcraft III zal eerst afmoeten willen ze aan SC2 beginnen.

En dat ze geen hi-res patch maken kan ik me prima voorstellen hoor. Een patch maken kost tijd en mensen, en dus geld. Dat ga je niet investeren in een patch voor een drie jaar oud spel alleen maar om de resolutie wat hoger te zetten, zeker niet als het niks oplevert. Dan kunnen ze die tijd beter besteden aan SC2 :9~

Daarbij vind ik de low-res absoluut niet storend. Het knappe van SC heb ik altijd gevonden dat je het met z'n achten over LAN kan spelen, en allemaal veel units kan hebben en het spel gewoon niet vertraagd. Alleen als je met absurd veel units werkt dan heb ik wel eens slowdown.

R./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik ben ook een groot fan van Starcraft.. Zeer vet spel nog altijd verslaafd aan.. Eigenlijk is t zelfs t enige spel wat ik speel... zo erg zelfs dat ik het tot nu heb zitten spelen (tsjah je moet wat als je nix te doen hebt he :)
naja erg goed spel de resolutie hoort erbij dat maakt het juist moeilijk om alles tegelijk in de gaten te houden... Naja de mensen die op bnet spelen zullen me vast wel kenne (.2b.iron.maiden) ennuh ja SC is gewoon het vetste spel wat er is HUK~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stardraft fan? Man, dat is het beste spel ooit gemaakt. Ik ben sowieso al een fan van rts games, maar zo goed als dit spel uitgebalanceerd is is echt ongelofelijk. Ik heb het spel echt uren in single player gedaan, en ook een behoorlijke tijd op de lan hier thuis. Mijn favoriete partij was altijd de protos. Ze waren niet met grote legers, maar hun units zijn zo vet (de Dark Templar + Dark Archons uit Brood War :9~ )
Er komt zeker een vervolg op Starcraft. Als je bijvoorbeeld naar dat bonus level uit Brood War kijkt, daarin waren zo ontzettend veel hints in dat er wel een vervolg moet komen (er zat volgens mij iets in over zerg-protos hybrids en een ras nog ouder dan de protos (waar die ene terain ook van was), maar dat weet ik niet meer zeker want het is alweer een tijdje geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft rules! een van de beste RTS'en ooit gemaakt. speel het soms nog wel es ff tegen de CPU (en hoei da's pas moeilijk, C&C is een STUK makkelijker). en natuurlijk wel met de Zerg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
godverdomme man! echt het leukste beste spel ooit!

ik zou zo graag een high-res-patch willen hebben, dan ging ik het volgens mij weer spelen :D.
dit heb ik echt nachten nachten gespeeld.
zoveel maps met dope triggers..
Blizzard is echt goed, zo goed krijgt Westwood of wie dan ook de AI nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Laatst online: 12:39

Kortfragje

......

STARCRAFT RULEZ0RT!! :)
Net als: -cs
-ut
-q2

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUXperienced
  • Laatst online: 24-06-2024
Aaah, Starcraft... T is alweer een tijdje geleden, maar t blijft een goed spel (dit in tegenstelling tot de westwood spellen, die ik helemaal niks vind).

Anyway, een tijd geleden was er al iets over de plannen met Starcraft 2: het zou namelijk een FPS worden! Ze wouden je het dan mee laten maken als bijvoorbeeld een marinier. Zo kon je dan eens zien wat zij zagen, als je ze naar het slachtveld stuurde.
Het ging alleen niet door, omdat de computers daar nog niet krachtig genoeg voor zouden zijn om t er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien (jij, een paar dozijn Zerg, leuk landschap en een battle cruiser boven je).

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 16:24 schreef Gerrit83 het volgende:
RULEZ0RT!! :)
Weer een nieuwe bensming

Verwijderd

Ik heb het ook al ergens ander gevraagd maareh, starcraft wil niet lopen onder windows2000, kan de cd-rom niet vinden...

Ik had hetzelfde met win98 maar daar was een patch voor, die lijkt echter niet te werken onder win2k..

Weet iemand een oplossing, ben helemaal weer in de starcraft 'mood'gekomen door die topics hier.

• StefSOFT
  • Laatst online: 13-10 10:25

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ook ik heb Starcraft, ik vind het nog steeds een van de spellen met de mooiste tussenfilmpjes. Als ik die filmpjes moet vergelijken met Tiberian Sun dan wint Starcraft toch makkelijk, Tiberian Sun heeft de lelijkste intro die ik ooit heb gezien ondanks dat Darth Vader erin meespeelde

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

for adun !

Verwijderd

StarCraft was (is) een superspel, vooral op de LAN. Singleplayer heb ik eigenlijk alleen uitgespeeld voor de filmpjes, super gewoon. :9 Zeker de beste strategie ooit, en alle volken zijn imo even sterk, dat zie je ook niet vaak.
Nee, dan Age of Empires (ongeveer even oud toch?) dat crashed aan een stuk door en (ondanks 10x zoveel) units zuigt het bigtime.

• Turismo
  • Laatst online: 11:54
jaa gaaf spel mijn verslafing is begonnen, toen ik op vakantie was in zuid korea, echte stracraft gekte heerst daar. Zelfs op tv worden er matches uitgezonden.
die lui zijn eng goed.
En mja gelijk starcraft+broodwars gekocht toen ik weer in nederland was.
En hup spelen tegen koreanen.

ben zelf ook koreaans, mischien is t genetisch bepaald :P

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkel multiplayer spel dat me al zo lang boeit als Starcraft. :) Ik heb het spel sinds de release, en nog steeds speel ik het dagelijks :)... (hoezo verslaafd?) :)
Bovendien, de playability is ongeevenaard in de RTS wereld (imho) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
Wow ja...
Heb hem natuurlijk ook uitgespeeld (Starcraft + Broodwar) echt cool verhaal, meesterlijk. Gaat op een gegeven moment echt diep. De zerg overruled gewoon alles, met kerrigan voor op... die eerst gewoon Terran was.
Brrr krijg er koude rillingen van.
(wel lekker met dit weer op mijn werk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Starcraft (+ Broodwar exp.)

Speel ik regelmatig als mijn spelcyclus het weer toestaat nml.

KKND > KKND2 > C&C > Firestorm > RA2 > Starcraft > SC Broodwar > Diablo > DiabloII > en nieuw D2 Lord of Destruction > en dan weer terug naar KKND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxrebo
  • Laatst online: 10-10 15:10

maxrebo

Sinds ik EBFD uitgespeelt heb speel ik het weer erg vaak. Dit zal pas ophouden als civ 3 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
het is zeker een tof spel

wel een hele tijd geleden dat ik het heb gespeeld.

ik wilde het laatst weer spelen. heb alleen het spel op een twilight cd (is ook gelijk met broodwar)

wil ie hem opeens nie meer installen :?

echt vaag |:(

maar een keer weer van iemand lenen ofzo, want ik wil ook met broodwar.
Pagina: 1