[BT] Apparaat niet gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Topicstarter
Na wat eerdere problemen welke nu opgelost lijken;

[rml][ BT+SP3i] Bluetooth Software License Does Not Include[/rml]

het volgende:

Ik blijf een rood BT systray icon houden. Widcomm 1.4.2.10 geinstalleerd + de patches, zou prima moeten wezen, deze versie werd meegeleverd. (Qtrek dongle). XP SP2 geeft in apparaatbeheer aan dat alles OK geinstalleerd is.

Ik heb nu ook 2 BT tekens in de systray, een kleine met een wit teken en een grotere met een rood teken. De grote geeft alleen de melding dat er geen BT apparaat is gevonden. De kleine geeft wat meer opties maar daar kan ik niets mee. BT werkt gewoon nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://img154.exs.cx/img154/8703/bterror3kj.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 45135 op 02-02-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 14:13
heb ik ook, de kleine werkt gewoon netjes, niks aan de hand toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Topicstarter
Meester_J schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:45:
heb ik ook, de kleine werkt gewoon netjes, niks aan de hand toch? ;)
Nee de kleine werkt niet. En die is ook weg na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ja heb hetzelfde probleem. Als ik de dongle er uit en weer in doe, doet het kleine bt-icoontje het wel. Maar die grote niet(is dus rood). Voordat ik sp2 installeerde deed de dongle het soms wel gelijk na reboot via dat grote icoontje, maar sinds sp2 doen de widcomm drivers niets meer.
Dus ik wil ook wel graag een oplossing hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 11:17

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Probleem heb ik ook met een BT dongle van ConCeptronic. Ik heb af en toe eens een rood bluetooth logo. Ik moet hem dan opnieuw even inpluggen. Ik kan het gewoon niet oplossen. ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

2 BT logo's lijkt mij niet goed, dan herkent XP 2 BT devices ipv 1.
Het is de vraag welke hij gaat gebruiken :+
Ik had andere problemen met SP2 en heb het er weer af gegooid, BT werkte wel goed bij mij (omdat de Widcomm drivers voor SP2 er al op stonden).
Zojuist ff een driver van een HP apparaat geprobeerd, die vraagt dus ook om een licentie.dat, degene die erbij zit werkt kennelijk niet :/
Nu is het wel zo dat met deze driver de BT dongel als een HP apparaat wordt herkend en niet als mijn standaard 'BT USB device', dus er zit wel iets fout.
Mijn 1.4.3.4 driver staat trouwens ook op een OEM driver cd'tje en zal dus ook niet met alle merken goed werken |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-02-2005 22:18 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:50
schop

hier een toevoeging aan het bluetooth perikelen topic. Ik heb op mijn ACER travelmate 8002 ook bluetooth zitten. Ik heb nu tot 3x toe windows opnieuw geinstalleerd via de ACER cd`s en steeds doet m`n bluetooth het niet. Ik heb een groot bluetooth teken in de systray met rooie driehoekjes ipv witte. Ook zie ik in apparaatbeheer dat hij drivers van WinXP gebruikt (windows publisher :? ) Ik download nu de nieuwste drivers van ACER.nl om te kijken of dat verschil maakt, want die van de restore cd`s doen het dus niet. Nog tips?? Mijn laptop wordt overigens door andere apparaten (telefoons) wel gevonden, maar ik kan helemaal niks :(
Pagina: 1