Toon posts:

[XP] Gebruikers acount probleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem:

Ik kan nog maar met 1 gebruiker v.d 5 inloggen in windows xp
Hij zegt dat dat anderen vergrendelt zijn :?
bij de ene gebruiker die nog wel doet, is de taakbalk helemaal wit en veel programma's doen het niet meer.

Iemand enige id wat ik kan doen? Al is het alleen al het ontgrendelen van de andere gebruikers..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lutke,

Dit is echt niet de manier van een topic starten op GoT - we hebben namelijk een aantal spelregels opgesteld waarvan we verwachten dat je topic daar aan voldoet. Ik vat die regels even samen:
  • Een goede topic titel die je probleem omschrijft. Het woord 'probleem' zegt niets en is dus maar heel zelden een afdoende topic titel. Daarnaast eisen we in Windows Operating Systems dat je het OS tussen vierkante haakjes zet.
  • Een duidelijke probleemomschrijving. Als je zelf de foutmelding gaat interpreteren (of een poging daartoe doet) schieten we er al niets mee op - schrijf de foutmelding gewoon letterlijk over en geef verder ook zo veel mogelijk relevante informatie. Vertel bijvoorbeeld even wat je precies gedaan hebt voordat je dit probleem kreeg.
  • Probeer altijd eerst zelf je probleem op te lossen, en het gene wat je geprobeerd hebt - neem dat ook op in je topicstart. We verwachten van iedereen dat ze eerst zelf met een probleem aan de slag gaan namelijk :)
Ik pas je topic titel nog even aan - pas jij de rest van je topicstart nog aan? :)