Ik heb recent deze barebone aangeschaft;
http://www.asus.com/prog/...?m=T2-P%20Deluxe&langs=01
Met deze processor;
Name Intel Celeron 320
Code Name Prescott
Specification Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz
De bios is locked, er is geen mogelijkheid om de multiplyer of voltages te veranderen,
alleen het geheugen is te tweaken.
Ik heb al GoT en google.com doorgespit naar relevante info voor mijn probleem, maar geen resultaat.
Ik heb het Asus manual dat met de barebone kwam doorgenomen maar daarin stonden geen verwijzingen naar een leuke jumper om naar handmatige instellingen over te schakelen, er wordt heel duidelijk aangegeven dat de CPU informatie en settings automatisch verzameld worden.
Is er een mogelijkheid om software matig de CPU over te clocken?
Als er niks mogelijk is, ruil ik mijn Celeron D om voor een wat duurde P4 want het plan was de Celeron te clocken naar 3.6ghz.
Als iemand opmerkingen of suggesties heeft en wil delen hoor ik die graag
Alvast bedankt!
edit
De FSB kan ik in de BIOS ook niet veranderen, tevens niet op het Moederbord.
Zijn Celeron D's op de zelfde manier over te clocken als de oude Celerons?
Er staat heel duidelijk in de bios dat de CPU locked is. Ik heb ook nog nergens een overclock guide voor een Celeron D gevonden.
Wat was er mis met het oude topic? Als deze niet op de juiste plaats staat, PM me dan AUB met de correcte locatie.Corrigeren is prima, maar doet dat AUB preventief, en verklaar nader, maak uw mede mens slimmer
http://www.asus.com/prog/...?m=T2-P%20Deluxe&langs=01
Met deze processor;
Name Intel Celeron 320
Code Name Prescott
Specification Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz
De bios is locked, er is geen mogelijkheid om de multiplyer of voltages te veranderen,
alleen het geheugen is te tweaken.
Ik heb al GoT en google.com doorgespit naar relevante info voor mijn probleem, maar geen resultaat.
Ik heb het Asus manual dat met de barebone kwam doorgenomen maar daarin stonden geen verwijzingen naar een leuke jumper om naar handmatige instellingen over te schakelen, er wordt heel duidelijk aangegeven dat de CPU informatie en settings automatisch verzameld worden.
Is er een mogelijkheid om software matig de CPU over te clocken?
Als er niks mogelijk is, ruil ik mijn Celeron D om voor een wat duurde P4 want het plan was de Celeron te clocken naar 3.6ghz.
Als iemand opmerkingen of suggesties heeft en wil delen hoor ik die graag
Alvast bedankt!
edit
De FSB kan ik in de BIOS ook niet veranderen, tevens niet op het Moederbord.
Zijn Celeron D's op de zelfde manier over te clocken als de oude Celerons?
Er staat heel duidelijk in de bios dat de CPU locked is. Ik heb ook nog nergens een overclock guide voor een Celeron D gevonden.
Wat was er mis met het oude topic? Als deze niet op de juiste plaats staat, PM me dan AUB met de correcte locatie.Corrigeren is prima, maar doet dat AUB preventief, en verklaar nader, maak uw mede mens slimmer