Toon posts:

Welke set bij de A7N8X Deluxe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje maak ik vooralsnog plezierig gebruik van het A7N8X Deluxe moederbord. Ik heb nu twee fantastische LabTec speakers erop aangesloten die me genoeg plezier geven, maar ik wil het zwaardere werk. Ik heb overal een beetje zitten zoeken, maar ik kan niet vinden wat ik zoek; maar welke sets vullen mijn PC en moederbord perfect aan (de mogelijkheden van de A7N8X in acht nemende)?! Ik koop mijn onderdelen bij Informatique (Berkel en Rodenrijs) en/of Graficall (Leiden)....

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:49
Misschien handig om je bugdet te vermelden? :) Er is namelijk nog al een verschil tussen b.v. de Logitech® Z-2200 of de Logitech® Z-5500 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Laten we zeggen... rond de honderd euro's om te beginnen... als er dan echt niet veel soeps is dan kunnen we altijd nog sparen...

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik geloof dat op dit bordje ook spdif out zit? Dan zou ik absoluut voor een digitaal setje gaan aangezien de analoge uitgang van dit bord verre van perfect is. Digitaal heb je nergens last van en kom de nForce2 tot z'n recht.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt helemaal, de S/PDIF is aanwezig; wat zijn dan goede aanraders?

Verwijderd

Topicstarter
Gegevens over het moederbord:

Audio Realtek® ALC650 6CH w/built in HP amplifier
Geintegreerde APU(Audio Processor Unit) SoundStorm?/ Dolby® Digitale (AC-3) Encoder

S/PDIF out + 1 x Surround L/R audio jack + 1 x CNTR/LFE audio jack
Pagina: 1