Dit zul je ook met een beetje liefde moeten doen lijkt me. Ik heb zelf even lopen prutsen. Het logo aan de buitenkant kan je duidelijk voelen. Ik heb de letter T tot nog toe weggepulkt met me nagel. Ik denk dat je hier ook het suikerklontje voor kunt gebruiken. Kheb hier jammer genoeg geen suikerklontje om het te testen. Hoe het zit met de logo's aan de binnenkant weet ik niet helemaal zeker. ben nog ff voorzichtig met me MDA
verder echt super apparaat. Enige nadeel is momenteel nog even dat de applicaties niet altijd helemaal vlot werken. Zo heb ik gelezen dat bijna alle system utilitys ervoor zorgen dat je apparaat erg langzaam werd. Hopelijk dat er snel updates uitkomen voor Windows Mobile 5.
Verder heb ik AgileMessenger getest en dit werkt erg goed. Weet iemand of er nog meer alternatieven zijn voor MSN voor PocketPC. aangezien deze niet meer in WM5 zit en je daar nu iets van 14,95 voor moet betalen.
Skype via WiFi heb ik ook getest, maar dit werkte niet helemaal lekker. kon wel aanmelden en verbinding maken alleen de kwaliteit was te slecht om een goed gesprek te kunnen voeren.
Als er andere mensen nog tips hebben over Windows Mobile 5 dan hoor ik die graag!
msn voor pocketpc kan je ook van ms downloaden toch? overigens komen er wel weer gemodificeerde roms uit!
Heb je hier ook een link van? en is dat niet de betaalde versie?
[
Voor 9% gewijzigd door
Rockafello op 24-09-2005 19:28
]