1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Zodoende zal je headset aangaan als je een gesprek aanneemt, of begint, mits je beiden "gepaird" hebt natuurlijk.
Weet eerlijk gezegd niet of je een nokia ook op automatische bluetooth kunt zetten, maar kijk maar even.......
Succes
HP Pavilion dv9645
[ Voor 89% gewijzigd door Ad de Jong op 07-02-2005 20:11 ]
BT menu
Bluetooth aan
Gepaarde app- nieuw app koppelen
Verzoek autorisatie verbinding op nee
Zodra je je G2 aanzet maakt hij een verbinding met je gsm
Werkt perfect
Je hoort een paar tonen als hij verbinding zoekt, heeft hij verbinding stoppen die tonen.
[ Voor 46% gewijzigd door Ad de Jong op 07-02-2005 20:18 ]
Zelf vind ik altijd wel een nokia-toestel in een groepje/groep mensen als ik met m'n Sony-Ericsson aan het bluejacken ben, overigens is dit onschuldig vermaak, waar de ander z'n toestel geen nadelige effecten van krijgt.
Ik ben bang dat nokias niet op automatische bluetooth gezet kunnen worden (dus on demand)
HP Pavilion dv9645
De 6230 is in te stellen op waarneembaarheid "verborgen"efgeha schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:17:
Los van het feit dat je accu sneller leeg raakt met nokia-bluetooth op waarneembaar, ben je ook te spotten voor bleutooth-sniffers, er zijn inmiddels virussen die zich via bluetooth op een telefoon kunnen nestelen. (ze moeten nog wel geactiveerd worden door een handleing van de gebruiker, maar goed....)
Zelf vind ik altijd wel een nokia-toestel in een groepje/groep mensen als ik met m'n Sony-Ericsson aan het bluejacken ben, overigens is dit onschuldig vermaak, waar de ander z'n toestel geen nadelige effecten van krijgt.
Ik ben bang dat nokias niet op automatische bluetooth gezet kunnen worden (dus on demand)
Te vinden bij instellingen in BT menu
Geen idee, mijn accu is niet 100% meer sinds ik hem noodgedwongen een aantal keer met een niet originele oplader heb moeten opladenGalois schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:17:
En hoeveel accu kost dat extra als je continu je BT aan hebt staan? Ik heb nl mijn telefoon dag en nacht aanstaan.
Maar so what. s'avonds aan de lader of waneer het nodig is dan.
Laden kost niets en als je slaapt heb je hem toch niet nodig.
Is een afweging wat wil je.... ik wil de luxe van de functies optimaal gebruiken, laad hem dan maar een keertje meer op.
Zit er zelfs aan te denken de bureau stand te kopen incl luidsprekers, oplader en meteen handig gebruik als radio op mijn slaapkamer
[ Voor 10% gewijzigd door Ad de Jong op 07-02-2005 20:25 ]