Toon posts:

linksys wrtg54 vs asus wl138g

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb 2 pc`s 1 op de bovenste verdieping (staat ook de router) en een op de begane grond, Nou is het zo dat ik op mijn pc exelent singaal heb maar op de andere pc die beneden staat low Singaal heb, daarom heb ik zaterdag me firmware van router geflashed, dit mocht helaas niet Baaten :( ik moet er wel ff bij zeggen dat..er een metalen pc tafel staat beneden maar de pc heb Ik rechts daarvan gezet ipv waar die eerst stond....

dingen die ik allemaal gebrobeert heb

dect tel uit (was niet de oorzaak)
router geflashed om singaal sterkte te verbeteren ( ook niet)

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 01:44
Als je gewapend beton hebt is low signal helemaal niet gek hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ohw :) had gehoord op andere sites dat de wl 138g piece of crap kaart is

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Piece of crap?
Ik heb de Asus WL-138g en werkt perfect in combinatie met de Asus WL-500 router. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan weet ik dat het niet aan die kaart ligt :) thanks , maar enig idee hoe ik singaal sterkte wa kan verbeteren op pc 2? door betere antenne?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ja, bijvoorbeeld, of beter richten.

Wat je ook kan doen is zo´n pringles-antenne maken. :+
Ziet er alleen niet uit en je moet richten. :P

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 11:58

MeNTaL_TO

The future is not set

Kost wat, maar nog zo'n AP beneden neerzetten?
Ik zit er zelf ook over te denken, maar helaas heb ik nog een 11 Mb en die zijn niet echt veel meer te vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 20:47
Als je een goed werkende wl138 hebt ben je erg bijzonder. 2 kamers verder op dezelfde verdieping, of zelfs maar in dezelfde kamer op meer dan 2 meter afstand wordt het signaal al zwakker. Linksys wrt54g of asus wl500 maakt geen verschil.
Pagina: 1