Ik ben bezig met een avatar-systeem die random-icons laat zien, en heb daar tevens een database aan gehangen, om daarbij ook mijn community's bij te houden! Nu maak ik dus gebruik van een exit.php, die dus bijhoudt als ik op een link klik, hoevaak erop is geklikt..
Nu wil ik mijn exit.php zo maken, dat hij eerst controleerd of de community nog online is, en zo niet; dat hij dan wordt doorverwezen naar exit.php?page=down oid.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit voor elkaar moet krijgen
Huidige Exit.php
Nu wil ik mijn exit.php zo maken, dat hij eerst controleerd of de community nog online is, en zo niet; dat hij dan wordt doorverwezen naar exit.php?page=down oid.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit voor elkaar moet krijgen
Huidige Exit.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <? ob_start(); include 'includes/config.inc.php'; $query = mysql_query("SELECT id, url, kliks FROM mittnick_icon WHERE id = '".intval($_GET['id'])."'"); $bestaat = mysql_num_rows($query); if ($bestaat == "0"){ header("Location: index.php"); exit; } else { $banner = mysql_fetch_array($query); $kliks = $banner['kliks'] + 1; mysql_query("UPDATE mittnick_icon SET kliks = '".$kliks."' WHERE id = '".intval($_GET['id'])."'"); header("Location: ".$banner['url'].""); } ob_end_flush(); ?> |