DivX spelen op dichtgetimmerd Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• Stiertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 14:25

Stiertje

Beginnend OC'er

Topicstarter
Klein vraagje,

Er is een nieuwe pc geplaatst op onze werkplek die goed genoeg is voor films. Ik heb toegang tot de USB, schrijfrechten op een gedeelte van de schijf en ik kan cd's lezen. Het enig dat niet kan is het installeren van codecs.

Nu is dus mijn vraag, wat voor opties zijn er om films toch te kunnen afspelen? Ik zat zelf te denken aan een speler die de codecs of directshow filters als plugins kan gebruiken. Zijn er zulk soort spelers of moet ik zoeken naar een andere oplossing?

Vriendelijke groet.

Sig was TE oud!!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik dacht dat VideoLan (VLC) alles ingebouwd heeft, maar dat weet ik niet zeker..

Roomba E5 te koop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

VLC O+

Anyhow, WOS --> SA omdat het geen OS is maar een player: zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stiertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 14:25

Stiertje

Beginnend OC'er

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:43:
VLC O+

Anyhow, WOS --> SA omdat het geen OS is maar een player: zie ook [afbeelding] WOS Policy.
Oeps, sorry, dacht dat het meer een OS gerelateerd probleem was dus vandaar mijn post daar. Maar aangezien het inderdaad meer om een player gaat staat ie hier beter.

Oh, dat VLC ziet er inderdaad zeer goed uit. Ik had zelf ook al de MPlayer port van Linux naar Windows geprobeerd, maar die geeft schokkend beeld. Heeft volgens mij wel alle codecs maar heb ik nog niet kunnen testen (codecs blijven staan, GSpot geeft "geen codec geinstalleerd" aan maar media player speelt vrolijk DivX af)

Sig was TE oud!!