Default application voor files wijzigen in OSX

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
waar kan ik ergens aangeven met welk programma ik een file standaard open?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

[google=mac os x change default application] geeft dit als tweede treffer.

Dat had je zelfs zelfs sneller kunnen vinden dan de tijd die het je kostte om een topicstart van precies 1 regel te typen!

[ Voor 76% gewijzigd door dawuss op 02-02-2005 17:37 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
De oplossing was inderdaad te simpel, maar ik wist niet precies waarop ik moest zoeken.

bedankt!

EDIT: topic title in het engels inkloppen in google was inderdaad voldoende geweest...

[ Voor 32% gewijzigd door JackBol op 02-02-2005 17:39 ]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bestand selecteren -> Archief -> Toon Info -> Openen Met: -> Kies het programma uit de lijst, of "Andere" als hij er niet tussenstaat. Het geselecteerde bestand wordt dan altijd met dat programma geopend. Wil je dat alle bestanden van hetzelfde type als het geselecteerde bestand openen met het gekozen programma, kies dan "Wijzig alles".

edit:
spuit 11 :X

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 02-02-2005 17:39 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry hoor, maar dit had je zelf met een beetje zoekwerk kunnen vinden.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.