Toon posts:

[C&C Generals] Patch

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag, maar voordat ik een spel koop (om online te kunnen spelen) probeer ik het altijd eerst even uit. Ook bij C&C Generals (en later Zero Hour). Alleen ik heb dus een probleem. Ik kan helemaal geen online multiplayer-game spelen. Ik heb hier een intern netwerk met twee computers, verbonden d.m.v. een switch. Geen problemen verder met het netwerk.

Probleem is wel dat C&C Generals de 'host' niet ziet... op geen enkele manier. Is het mogelijk om de patches van de website van Wedgewood op de 'niet zo legale' versie te installeren?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

De patches zullen waarschijnlijk niet op de illegale versie spelen.
Dat je pc de host niet kan vinden heeft waarschijnlijk niets te maken met de patches, maar waarschijnlijk meer met het probleem dat je eerst nog wat poorten moet openzetten.
Ook wel portmappen genoemd.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik probeer het online (lokaal netwerk) te spelen. Dat heeft toch niets met de router/port-forwarding te maken dan? Via netwerk-shares kan ik gewoon op de andere computers. Ook de firewall van windows XP staat op beide computers uit.

Moet ik die 'direct-connect' gebruiken?

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ja. Bang om het te proberen? ;)

Systeem | Strava

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat niet.. maar ik meen mij te herinneren van RedAlert 2 dat ik gelijk in het multi-player scherm de andere 'hoester' kan zien.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:27:
Maar ik probeer het online (lokaal netwerk) te spelen. Dat heeft toch niets met de router/port-forwarding te maken dan? Via netwerk-shares kan ik gewoon op de andere computers. Ook de firewall van windows XP staat op beide computers uit.

Ahaa, dat is je probleem.
online is dus niet lokaal.
Met online, wordt op het internet mee bedoelt :)
jij wilt het binnen je eigen netwerkje spelen.

Ik heb het spel al lang niet meer gespeeld, maar zoals Brakkie zegt probeer dus eens direct connect.

Verwijderd

Topicstarter
Maar er zijn bij multiplayer twee opties: Online en network. Ik kies netjes voor de 'network'-versie. Hierbinnen kun je dan kiezen voor direct-connect. Ik denk dat deze optie te maken heeft met twee computers, verbonden d.m.v. een cross-kabel ofzo? Wij zijn dus verbonden d.m.v. een 100 mbit switch. Waarom zie ik de host niet? De 'player-names' zijn natuurlijk verschillend, dus dat is het niet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Geen hulp met warez hier. Koop het spel maar als je updates wilt gebruiken en fatsoenlijk MP wilt kunnen spelen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.