Toon posts:

[DB] Programmeerprobleem met alle plaatsen/provincies?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programmeer probleem. Ik zoek een database met alle plaatsen die onder de desbetreffende provincie vallen (van NL). Mijn probleem is dat het heel veel tijd gaat kosten om allen namen van de plaatsen in te vullen zodat de gebruiker een plaatsnaam kan kiezen. Is er ergens op internet een database met alle plaatsnamen die gebruikt kan worden?

[moderator] Ik wil niet vervelend doen, maar is dit de verkeerde rubriek dan?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:38

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:17:
Ik heb een programmeer probleem. Ik zoek een database met alle plaatsen die onder de desbetreffende provincie vallen (van NL). Mijn probleem is dat het heel veel tijd gaat kosten om allen namen van de plaatsen in te vullen zodat de gebruiker een plaatsnaam kan kiezen. Is er ergens op internet een database met alle plaatsnamen die gebruikt kan worden?

[moderator] Ik wil niet vervelend doen, maar is dit de verkeerde rubriek dan?
En waar ligt het programmeerprobleem dan? Welke foutmelding krijg je? Welk algoritme lukt niet? :)
Je probleem ligt in contentvulling, het programma c.q. de code werkt perfect of staat hier in ieder geval niet ter discussie. De content mist alleen.
En het missen van data, dummy data of niet, heeft weinig met programmeren an sich te maken. :)

Verder: Ben je het niet eens met een slotje, mail dan de sluitende moderator. Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 11% gewijzigd door gorgi_19 op 02-02-2005 17:22 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.