Een vriendin heeft een Trust webcam van een vriend gekregen, maar deze was de doos en drivers kwijt, dus die heeft ze niet. Geen probleem zou je zeggen, gewoon op het apparaat zelf kijken wat voor type het is, en dan de drivers downloaden. Dat is dan alvast probleem nummer 1: er staat geen type op, alleen het merk Trust.
Nou, nog steeds geen probleem zul je zeggen: er staat immers een artikelnummer (12314) op, en daar kun op op zoeken op de site van Trust. Ook dat valt vies tegen, aangezien het kennelijk zo'n oud product is, dat Trust het niet meer ondersteunt of op de site heeft staan.
Nog steeds geen probleem? Jawel hoor: [google=12314 trust webcam] baat namelijk ook niet, hier is niets zinnigs uit te halen.
Nou is die vriendin van me compleet a-technisch, dus is het aan mij om het op te lossen. Ik kom echter niet ver. De standaard driversites kunnen me niet helpen, aangezien ik daar producten alleen maar op naam kan vinden, en niet op productnummer. Google werkt ook niet mee, en op de site van Trust is ook niets te vinden. Ook lijkt Trust geen email te hebben.
Alle informatie die ik heb is het artikelnummer en de streepjescode:
Nou, nog steeds geen probleem zul je zeggen: er staat immers een artikelnummer (12314) op, en daar kun op op zoeken op de site van Trust. Ook dat valt vies tegen, aangezien het kennelijk zo'n oud product is, dat Trust het niet meer ondersteunt of op de site heeft staan.
Nog steeds geen probleem? Jawel hoor: [google=12314 trust webcam] baat namelijk ook niet, hier is niets zinnigs uit te halen.
Nou is die vriendin van me compleet a-technisch, dus is het aan mij om het op te lossen. Ik kom echter niet ver. De standaard driversites kunnen me niet helpen, aangezien ik daar producten alleen maar op naam kan vinden, en niet op productnummer. Google werkt ook niet mee, en op de site van Trust is ook niets te vinden. Ook lijkt Trust geen email te hebben.
Alle informatie die ik heb is het artikelnummer en de streepjescode:
Is er misschien iemand die me op basis hiervan kan vertellen welke camera het betreft?Int. art. no. : 12314
Code: 8731439123142
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.