[Request] Mededelingenforum op de Frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vanmiddag was het forum down, de frontpage echter niet door werkzaamheden: Databaseserver onderhoud 02-02-05

Nadat het forum weer "up" was, kon ik inderdaad lezen in het mededelingenforum wat er aan de hand was.

Ik bedoel, hoeveel Gotters gaan nu kijken of er de volgende dag misschien een onderhoud oid is?

Daarom lijkt het mij handig om bij dergelijke werkzaamheden aan het forum tijdelijk het mededelingenforum bereikbaar te maken via de frontpage van tweakers.net.

Ik weet verder niet in hoeverre dit mogelijk is, maar daar kunnen jullie ongetwijfeld meer over vertellen.

(Of nog simpeler, onderhoud als nieuws op de site zetten ;) )

Ik heb btw gezocht of dergelijk verzoek al eerder was geweest, maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:16

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58
Je hebt ook nog de rode bolletjes voor de sub-fora, met het standaard template. Bij het mededelingen forum kan er alleen door modjes gepost worden en alleen als er wat te melden is. Als daar het rode bolletje staat, weet je gewoon dat je ff moet kijken. Potentieel leuk nieuws :Y) .

Dus wel zo handig om die niet in te klappen, zo veel maakt het ook niet uit, die paar regeltjes ;) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

RoamoR schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:58:
(Of nog simpeler, onderhoud als nieuws op de site zetten ;) )
Voor dat soort meldingen zijn de .plans van de crew dus juist bedoeld inderdaad :P En die kun je ook in je updatetrackers links op de FP automatisch laten tonen, en d'r is zelfs een RSS-feed voor :)

Professionele website nodig?