Een duidelijkere topic titel bestaat volgens mij niet want de titel is de vraag waarop ik greeg een antwoord op zou willen. Ik wil dus een datastick kopen maar bedacht me dat die mp3-usb sticks ook leuk zijn als ze tenminste ook andere bestanden kunnen dragen.
Verwijderd
ja dat kan .. maak gwn een apart mapje aan op je stickie met bv. de naam "Data" (heel voor de handliggend) en sla daar alles behalve mp3tjes op
Niet alle mp3 spelers zullen dat ondersteunen, die goedkopere toko yoko sticks kunnen dat wel allemaal ja. Denk aan merken als victory, time, qware, enz, dat model stick wat iedereen verkoopt met een ander stickertje erop.
Ja dat kan, je pc ziet gewoon een externe hardeschijf
spuit elf
spuit elf
[ Voor 25% gewijzigd door Dentheman op 02-02-2005 16:59 ]
Zie ondertitel
Ja, die kunnen bijv. perfect worddocumentjes opslaan.michielvz schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:55:
Een duidelijkere topic titel bestaat volgens mij niet want de titel is de vraag waarop ik greeg een antwoord op zou willen. Ik wil dus een datastick kopen maar bedacht me dat die mp3-usb sticks ook leuk zijn als ze tenminste ook andere bestanden kunnen dragen.
Maar dit is niet echt een vraag voor GoT.
Dit kan je makkelijk met Google opzoeken.
Verxd gelezenSick Nick schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:57:
Niet alle mp3 spelers zullen dat ondersteunen, die goedkopere toko yoko sticks kunnen dat wel allemaal ja. Denk aan merken als victory, time, qware, enz, dat model stick wat iedereen verkoopt met een ander stickertje erop.
[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 02-02-2005 17:01 ]
Ja, dat zeg ik dus dat die dat 100% zeker wel kunnen.

Alle spelers die er zo uit zien, ander sticker van het merk maar intern zo goed als hetzelfde. De een met radio, de ander zonder maar komt op hetzelfde neer.

Alle spelers die er zo uit zien, ander sticker van het merk maar intern zo goed als hetzelfde. De een met radio, de ander zonder maar komt op hetzelfde neer.
Dat zegt ie toch ook ID-College 
Wel goed lezen.
Wel goed lezen.
edit:
Hoezo spuit elf?
Hoezo spuit elf?
[ Voor 28% gewijzigd door blizt op 02-02-2005 17:03 ]
United we stand, and divided we fall
Bestaan er ook USB-Mp3 spelers met verwisselbaar geheugen die als data opslag device gebruikt kunnen worden ?
Verwijderd
M'n Creative MuVo2 kan ook gewoon dmv USMD gepakt worden als een schijf, ik sjouw d'r wel eens Naruto's op rond.
En de Creative MuVo2 heeft in zekere zin verwisselbaar geheugen: er zit gewoon een CF-kaart in, in mijn geval een 1.5GB microdrive. Ken een gast die hem vanwege accuduur voorzien heeft van een 1GB flashdrive, werkt perfect. En op internet zie je gasten die zo'n ding kopen JUIST omdat ze goedkoop een 5GB seagate CF-kaart/schijfje willen hebben voor hun PDA/whatsoever.
En de Creative MuVo2 heeft in zekere zin verwisselbaar geheugen: er zit gewoon een CF-kaart in, in mijn geval een 1.5GB microdrive. Ken een gast die hem vanwege accuduur voorzien heeft van een 1GB flashdrive, werkt perfect. En op internet zie je gasten die zo'n ding kopen JUIST omdat ze goedkoop een 5GB seagate CF-kaart/schijfje willen hebben voor hun PDA/whatsoever.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 17:20 ]
Diva mp3 speler (CF) bv...michielvz schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:16:
Bestaan er ook USB-Mp3 spelers met verwisselbaar geheugen die als data opslag device gebruikt kunnen worden ?
En zo zijn er nog 1000en andere....
Pagina: 1