He,
wat is eigenlijk de meest gebruikte RSS reader?
Gewoon een simpel gratis stand alone programma?
Rustacean
Anoniem: 99022
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat vond je er hier goed of juist niet goed aan? Al gezocht op google en GoT?Mir schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:49:
He,
Signature
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
[ Voor 21% gewijzigd door Luppie op 02-02-2005 17:03 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Een poll is niet zo handig aangezien je dan een lijst krijgt zonder beargumentaties. Een interessanter vraag vind ik dan ook welke RSS reader jij gebruikt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ Voor 30% gewijzigd door axis op 02-02-2005 17:08 ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
[ Voor 25% gewijzigd door Mir op 02-02-2005 17:23 ]
OKSpider.007 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:06:
[...]
Een poll is niet zo handig aangezien je dan een lijst krijgt zonder beargumentaties. Een interessanter vraag vind ik dan ook welke RSS reader jij gebruikt
Hoe ze aan de statistieken komen weet ik niet maar het klinkt redelijk plausibel• Feedreader (Windows; gratis)
• RSSReader (Windows; gratis)
• Sharpreader (Windows; gratis)
• AmphetaDesk (Linux,Mac, Windows; gratis)
• NetNewsWire(Mac; gratis)
• NewzCrawler (Windows; betaald)
• Radio UserLand (Mac, Windows;betaald)
• Syndirella(Windows; gratis)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 27% gewijzigd door bolke op 26-05-2005 08:25 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
omdat sommigen mensen zo veel feeds hebben dat het een beetje onhandig is om het met livebookmarks te doen. Dan heb je nog steeds geen overzicht.Jazco2nd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:45:
ik gebruik gewoon Firefox![]()
Waarom een apart programma voor rss?
net zoiets als een apart programma voor je Favorieten/Bookmarks...
Anoniem: 122361
Volgens mij moet dat wel kunnen, ja.Zerveza schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:03:
ik maak nu gebruik van bloglines, ben er erg over te spreken (is ook eerste RSS ervaring!)
Kan ik bij bloglines ook "folders" of een sturctuur maken in mijn feeds.. het is anders zo`n lange lijst.
Rustacean
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq