Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

window in me kast

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een window in me kaste te maken , ik kan het op 2 manieren doen :

1. een stuk uit mijn zijpaneel zagen en vervangen door plexiglas.
2. een heel nieuw zijpaneel maken van plexiglas.

wat lijkt jullie het mooiste ? het voordeel is dat ik me oude zijpaneel nog kan gebruiken voor het verplaatsen van me pc :D

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21

makje

Professioneel prutser

Jij gebruikt je zijpaneel om je kast te verplaatsen :?

Verder lijkt het mij je eigen keuze, beide kan mooi zijn, zolang het maar goed en netjes afgewerkt wordt :)

9800x3d

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hoe zouden wij dat moeten weten? We hebben geen idee hoe je kast eruitziet. Bekijk eens wat plaatjes van wat anderen gedaan hebben (zie de search van GoT) en beslis zelf wat je mooi vindt.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
lol wat een vraag, je weet toch zelf wat je mooi vind? kunnen wij niet bepalen zonder foto's end.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zou zeker voor een zijkant met window gaan, dit omdat als je de hele kant van plexi maakt je ook dingen te zien krijgt die helemaal niet mooi zijn

zelf heb ik ook een window in mijn kast maar die is opzich vrij klein, ongeveer de helft van de kast, en dan de onderste helft

Verwijderd

Tsja, smaken verschillen en daar valt nu eenmaal niet over te twisten.

Het gaat er tenslotte om wat jij mooi vindt, en de mening van xxx CME'ers zijn dan totaal van onbelang :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.