Toon posts:

@btinternet.co.uk emailadressen veranderd?

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik probeer iemand te mailen waarvan ik alleen zijn emailadres weet. Helaas is BTInternet overgenomen (door Yahoo?) en worden mijn mails dus teruggestuurd.
Mijn vraag, zijn adressen van '(naam)@btinternet.co.uk' veranderd in (naam)@nieuweprovider.com ?? Zo ja, welke? Wellicht zijn de usernames overgenomen zodat ik hem bij de nieuwe emailprovider wel kan bereiken...

BvD
Oscar

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Je mag wel een beetje meer research doen voordat je een topic op GoT plaatst, Aan je posts te zien heb je int totaal 5 topic gestart, 4 ervan gingen over het zelfde onderwerp waarvan 2 er gesloten zijn... |:(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
GrooV schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:08:
Je mag wel een beetje meer research doen voordat je een topic op GoT plaatst, Aan je posts te zien heb je int totaal 5 topic gestart, 4 ervan gingen over het zelfde onderwerp waarvan 2 er gesloten zijn... |:(
Als je inplaats van hem af te kappen nou even het antwoord voor hem zoekt dan ben je nog behulpzaam ook.

Het lijkt erop dat alle mailadressen veranderd zijn naar *@bt.yahoo.com, je zou dit eens kunnen proberen.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Pffftt

ok dan

6. I'm a BT Anytime, SurfTime or Pay-as-you-go customer. Can I change my email service to BT Yahoo! Mail and keep my existing email address?

Yes you can! All you need to do is 'change your product' to either BT Yahoo! Premium Mail or BT Yahoo! Basic Mail.

Back to top >

7. I am an ex-BT Openworld/BT Yahoo! Internet access customer. Can I keep my old email address?

You can only keep your old BT Yahoo! Internet address if it has been used in the past 90 days and remains active. Please see Q&A number 6 above to find out how to retain your old @btinternet.com/@btopenworld.com email address by changing your service to BT Yahoo! Basic or Premium Mail.

van http://www.btyahoo.com/mail/helpandsupport#7 btyahoo.com word het dan