UPC geeft aan dat het op dit moment technisch niet mogelijk is om bestaande UPC Telefonie abonnees (Euro 14,95) om te zetten naar UPC Digitale Telefonie (Euro 9,95). Ik heb daarom UPC gevraagd om in ieder geval mijn abonnementsgeld te verlagen van 14,95 naar 9,95 voor de periode dat ik nog niet kan overstappen. Dat zal natuurlijk niet lukken als ik dat in mijn eentje vraag, maar als iedereen die wil overstappen dit vraagt dan moeten ze wel iets doen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat oude abonnees 14,95 betalen en nieuwe abonnees 9,95 betalen voor eigenlijk hetzelfde product
. Help dus mee UPC weer eens ter verantwoording te roepen.
Onzin je kan ook een freetime abonnement afnemen van 14,95.
UPC werkt nog aan een procedure om alle bestaande klanten om te zetten naar VoIP.
Denk is na, alle bestaande telefonieklanten omzetten
dat zijn aardig wat modems.
UPC werkt nog aan een procedure om alle bestaande klanten om te zetten naar VoIP.
Denk is na, alle bestaande telefonieklanten omzetten
Life goes as it goes.
Verwijderd
t'is gewoon naaierij daar bij upc. ben je jarenlang trouwe klant kan je geen goedkoop abbonement afsluiten. gewoon belachelijk
Vrij logisch;Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:40:
t'is gewoon naaierij daar bij upc. ben je jarenlang trouwe klant kan je geen goedkoop abbonement afsluiten. gewoon belachelijk
- Je hebt een contract voor een bepaalde dienst, die moet ontbonden worden.
- Je modem moet gewisseld worden (€)
- Je wil een lagere abbo vorm, dus minder omzet (€)
Ik kan me er wel wat bij voorstellen
/dev/null
Bel de klantenservice en vraag eens voor de lol wat de vervangingswaarde van een Tellabs modem (die jij hebt hangen) is, en wat die van een Arris VOIP modem is. Die Tellabs is zeker 5x zo duur. En hetzelfde product... niet bepaald, met Tellabs heb je net zoals bij KPN een eigen lijn tot de telefoonswitch, met VOIP wordt die meuk gewoon over IP gerouteerd (weliswaar met QoS, maar toch).Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:04:
[...]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat oude abonnees 14,95 betalen en nieuwe abonnees 9,95 betalen voor eigenlijk hetzelfde product
Die lagere prijzen kunnen ze bieden omdat de hele infrastructuur VEEL goedkoper is.
Ter verantwoordingHelp dus mee UPC weer eens ter verantwoording te roepen.
Jij hebt een overeenkomst voor bedrag X. Komt UPC die na
Dat betekent niet dat het niet mooi zou zijn als je die overstap wel kon maken, maar UPC is daar geenszins toe verplicht. En reken maar dat het eraan komt dat de boel geswapped gaat worden, want het scheelt ook UPC handenvol geld om die Tellabs meuk de deur te kunnen wijzen...
Oslik blyat! Oslik!