KISS DP-558 maar dan met een DVD-recorder

Pagina: 1
Acties:

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04-2025

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Topicstarter
Bestaat er een model van KISS die ook een DVD brander heeft? Op hun site is die niet te vinden maar dat zou juist een model zijn die mijn voorkeur geniet. M.a.w. een KISS DP-558 maar dan met een DVD-brander. Handig om gelijk de opnames weg te schrijven, ipv eerst via netwerk naar de PC en daar dan branden.

Zijn er anders misschien andere merken met DVD+R(W), HDD, DivX/XviD en UTP netwerk in-een?

[ Voor 77% gewijzigd door sl1200 op 03-02-2005 09:21 ]

Specs: GamePC HTPC Server

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04-2025

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Topicstarter
Geen replies, dus ik moet er vanuit gaan dat zo'n model niet bestaat? Lijkt me vrij simpel iets, namelijk ipv DVD-speler een DVD-brander inbouwen.

Specs: GamePC HTPC Server

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, maar je moet het natuurlijk wel aansturen... Natuurlijk is het geen probleem om er een dvdbrander in te knallen ipv een speler, maar hij gaat niet vanzelf branden...

Verwijderd

De KiSS DP-558 heeft ook geen edit mogelijkheden om (reclame-) stukken weg te laten enzo. Ik kan me niet voorstellen dat je een TV opname 1 op 1 op een dvd zou willen hebben. Daarom vind ik het van de KiSS DP-558 juist zo fijn dat je een link met een PC hebt en daar de opname eerst een beetje kan bewerken voor je hem op dvd brandt.

• havym
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-01-2008
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:52:
De KiSS DP-558 heeft ook geen edit mogelijkheden om (reclame-) stukken weg te laten enzo. Ik kan me niet voorstellen dat je een TV opname 1 op 1 op een dvd zou willen hebben. Daarom vind ik het van de KiSS DP-558 juist zo fijn dat je een link met een PC hebt en daar de opname eerst een beetje kan bewerken voor je hem op dvd brandt.
Heb je dat al eens gedaan dan?
Ik heb laatst iets opgenomen en wil dat nu branden.
Maar dit lukt me niet.