Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Saved by the buoyancy of citrus
Ik heb geen toegang tot die FTP server vrees ik. Hij is van een vriendin die op hetzelfde netwerk zit en veel schuifruimte heeft. Het is al erg aardig van haar dat ik zomaar even 100 gig daar mag dumpen, dus om haar nu ook nog met heel veel werk op te zadelen om smbshare goed te configureren...Cyphax schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:32:
Heb je geen toegang ofzo tot die ftp server? Ik zou dan namelijk een smbshare maken op die server ipv proberen een ftp directory te mounten als netwerkdrive.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Zoeken op 'ftp' en 'netwerkdrive' levert ook nog wel genoeg tips op denk ik.
Verwijderd
Maar eh, zo'n filerecovery ding dat gaat geheid niet werken over FTP, omdat je met FTP dus zeg maar geen rechtstreekse toegang tot het filesystem krijgt en die heb je voor dit soort geintjes wel nodig.
Je probeert toch niet via FTP gecrashte files te restoren heh? Je weet toch dat dat niet gaat lukken?
met bulletproof FTP zou dat iig te doen moeten zijn.
Van een FTP-verbinding moet een netwerkdrive gemaakt worden.
Toch, Diadem?
[ Voor 16% gewijzigd door GeeBee op 02-02-2005 18:51 ]
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Precies. De drive die ik wil recoveren zit gewoon hier in mijn computer. Dat is een 250 gb schijf. Mijn OS etc staat nu op m'n tweede 60 gig schijf. Dus ik moet 250 gig data ergens neerzetten (nouja, iets minder, schijf was niet helemaal vol), dan die goed schijf formatteren, en dan de data weer terugzetten. En 250 gig data past niet op een 60 gig schijf, dus vandaar dat ik het op een ftp wil dumpen...GeeBee schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:50:
Volgens mij moet het net andersom toch?
Van een FTP-verbinding moet een netwerkdrive gemaakt worden.
Toch, Diadem?
Verwijderd
Mmm... Vraagje, hoe doe je dat een ftp server 'mounten' in XP?Diadem schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:27:
Dan doet windows alsof het een directory is, maar het blijft dan een ftp, dus mijn programma accepteert het niet.