Op zoek naar een Home Cinema Set met Harddisk DVD Rec.

Pagina: 1
Acties:

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een leuk home cinema systeempje welke beschikt over een DVD recorder maar dan mét harde schijf!

Tot nu vind ik alleen maar setjes zonder harde schijf erin, zoals de Sony HTR-6100
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/images/product_big/657D5325B6B03910C1256F3E004CC5F9_big.jpg

Ziet er leuk uit, 550 watt RMS, speelt alles af, beschikt over een radio tuner (ook belangrijk!) en krijgt nog eens goeie recensies ook... alleen de harde schijf ontbreekt weer...

Kan iemand mij helpen?

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 13:17

xyl

Gewoon even goed zoeken en bijvoorbeeld wat winkels aflopen. Panasonic heeft bv een all-in-one set met harddiskrecorder, ik meen Pioneer ook. Let wel, standaard setjes zullen nooit het beste geluid geven. Als je het geld hebt, kun je beter losse componenten met aparte luidsprekers kopen omdat daar vaak op bezuinigd wordt bij de complete setjes. Maar zoals met alles, ga luisteren en je merkt het verschil.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

De enige home cinema's met harddisk recorder zijn de QPF90AL van JVC en de SCHT1500 van Panasonic.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Of de Pioneer RCS-9H met 80gig HD