Ik heb net een gcon 2 met time crisis voor m'n ps2 binnen alleen werkt het pistooltje niet echt lekker ik denk dat dit komt omdat ik niet met een tv werk maar met een PC. Ik heb mijn ps2 namelijk via een tv kaart op m'n pc aangesloten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen de crosshair spring namelijk alle kanten op.
Ik heb dit probleem ook een keer gehad met Gun survivor maar dat was een 100hz tv. Bleek geloof ik door de glasplaat die voor de beeldbuis zat te komen.Daxter schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:04:
Ik heb net een gcon 2 met time crisis voor m'n ps2 binnen alleen werkt het pistooltje niet echt lekker ik denk dat dit komt omdat ik niet met een tv werk maar met een PC. Ik heb mijn ps2 namelijk via een tv kaart op m'n pc aangesloten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen de crosshair spring namelijk alle kanten op.
Ik denk dat het ligt aan de vernieuwingsfrequentie maar ik kan het helaas niet onderbouwen.
Dat zeg ik....
Op de doos staat idd ook iets over dat er bij 100hz tv daar problemen door komen. Ik denk dus dat dat hier ook t geval is... Ik heb em nu gewoon op de tv aangesloten en t werkt perfect
.
Ik denk dat je pistool gebruik maakt van een truukje met interlace om coordinaten te detecteren. Op TV worden beeldlijnen namelijk om de 2 lijnen ververst en op een monitor en 100Hz TV niet.
Wellicht zit er een optie in je software om het beeld interlaced (geinterlinieerd) weer te geven?
Wellicht zit er een optie in je software om het beeld interlaced (geinterlinieerd) weer te geven?
[ Voor 21% gewijzigd door Mastermind op 03-02-2005 10:34 ]