Een zeer simpele en daarom waarschijnlijk stomm vraag. MAar juist hierdoor niet vindbaar. (ik bedoel: zoek maar eens op internet of een wiel rond is, je gaat het moeilijk vinden)
Ik heb een ADSL routertje, (sweex) een netwerkje, alles is goed geconfigureerd, althans daar lijk het op. Ik heb :
èèn WAN poort voor UTP kabel
èèn splitter, niet voor UTP kabel.
Momenteel heb ik ADSL op een pc met een usb modem, PPPoA.
volgens tiscali belgië kan ik gewoon PPPoE gebruiken.
Ik ben naar de winkels geweest, heb gegoogled, maar het lijkt erop dat ik ergens een link mis: Hoe sluit ik dit aan? Moet ik een speciale ethernet-splitter aanschaffen (bestaan die?), moet ik een speciale utp->telefoon kabel kopen (bestaan die?) of moet ik iets heel naders doen, en ben ik gewoon stom bezig?
Alvast bedankt voor het lezen!
Ik heb een ADSL routertje, (sweex) een netwerkje, alles is goed geconfigureerd, althans daar lijk het op. Ik heb :
èèn WAN poort voor UTP kabel
èèn splitter, niet voor UTP kabel.
Momenteel heb ik ADSL op een pc met een usb modem, PPPoA.
volgens tiscali belgië kan ik gewoon PPPoE gebruiken.
Ik ben naar de winkels geweest, heb gegoogled, maar het lijkt erop dat ik ergens een link mis: Hoe sluit ik dit aan? Moet ik een speciale ethernet-splitter aanschaffen (bestaan die?), moet ik een speciale utp->telefoon kabel kopen (bestaan die?) of moet ik iets heel naders doen, en ben ik gewoon stom bezig?
Alvast bedankt voor het lezen!