Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ik zit zo juist even op de Sonyericsson.nl site te kijken staat daar tot mijn verbazing de K508i.
Dit is een iets andere versie van de K500. Alleen zou deze alleen in Azia worden uitgebracht. Maar op de site staat dat deze binnenkort verkrijgbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/k508i.jpg

Het lijkt er ook op dat hij alleen naar nederland komt, want op de sites van SE die voor andere europese landen bestemd zijn, is geen spoor te bekennen van deze telefoon.
Ik snap eigenlijk waarom ze deze nog uit brengen. Misschien om te tijd te overbruggen tussen de laatste golf van modellen en tot de presentatie van de nieuwe.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 19:08
Ziet er nog leuk uit ook!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20

TMC

Wat is het verschil met de K500i?

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Volgens mij is er geen enkel verschil!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Het uiterlijk. Kijk maar eens wat beter naar de knoppen.

Toch?

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Haha, je hebt gelijk. Ik moet wat specifieker zijn.
Natuurlijk is het uiterlijk anders, dat zie je zo(althans de voorkant) maar waar ik op doelde was op de specz, volgens mij geen enkel verschil.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat is hier nieuw aan? SE maakt toch al jaren xx08-modellen voor de aziatische markt? Afgezien van kleine verschillen in het uiterlijk zit in die dingen ondersteuning moeilijke tekentjes (chinees, japans, koreans, whatever) en vooral geen nederlandstalig menu/woordenboek. Wel Engels. Er zijn ook al jaren shops die ze importeren, al dacht ik dat je wel problemen kunt krijgen met garantie op die dingen. Ze zijn niet bedoeld voor Europa en krijgen dus geen ondersteuning hier (of was dat bij Nokia?).

-edit-
Het ding komt als 'branded' gsm uit voor T-Mobile, gok ik. Ik kreeg argwaan toen ik zag dat-ie alleen in 't zwart beschikbaar zou worden en ben toen maar eens gaan lezen wat er eigenlijk staat (zouden meer mensen moeten doen :+):
K508i
Binnenkort verkrijgbaar
De K508i Twilight Black Edition met een 'dual front' design en boordevol fun vind je exclusief bij T-Mobile. Bekijk 'm verticaal en het is het een strak vormgegeven gsm maar draai 'm om en horizontaal heb je in eens een digitale camera in handen. Waar je ook bent of naar toe gaat, met de ingebouwde MP3 speler en de meegeleverde stereo headset, luister je overal naar je meest favoriete songs. En bezoek t-zones van T-Mobile voor downloaden van de laatst hit als MP3-realtone. Have fun met coole 3D games zoals Real Tennis en Splinter Cell en download nieuwe games van t-zones zo vaak je wilt. Laat zien wat je je beste vrienden wil vertellen met de vele mogelijkheden voor het maken en versturen van foto's en videoclips. Hang een foto aan het telefoonnummer van je geliefden zodat je kan zien wanneer ze bellen. De K508i wallpapers bewegen. Desktop iconen zijn coole animaties en de indrukwekkende K508i heeft een kleurendisplay van maar liefst 1.9".
"Ingebouwde mp3-speler" van 12MB... Wat moet je daar nu mee? |:(

[ Voor 70% gewijzigd door epoman op 03-02-2005 00:56 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"Draai 'm om en horizontaal heb je in eens een digitale camera in handen."

Ja, en de kwaliteit daarvan is nog minder dan de laagste kwaliteit Trusts digicam.

Nee, alle gekheid op een stokje. Jullie weten misschien dat ik erg SonyEricsson minded ben, maar om je K500/K700 nou de benaming 'Dual Front' mee te geven :? Die is misschien mee te geven aan de S700, maar toch echt niet aan de K500/K700 :X :?

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 03-02-2005 23:01 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Vandaag binnengekomen bij de Belcompany...evenals de Nokia 3120. Doe er je ding mee ;)

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Ginz schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:01:
"Draai 'm om en horizontaal heb je in eens een digitale camera in handen."

Ja, en de kwaliteit daarvan is nog minder dan de laagste kwaliteit Trusts digicam.

Nee, alle gekheid op een stokje. Jullie weten misschien dat ik erg SonyEricsson minded ben, maar om je K500/K700 nou de benaming 'Dual Front' mee te geven :? Die is misschien mee te geven aan de S700, maar toch echt niet aan de K500/K700 :X :?
Hier ben ik het niet helemaal met je eens Ginz. Althans niet bij de K700, K500 is natuurlijk niets dual front meer. Maar toen de eerste Spypicz van de K700 en S700 naar boven kwamen, was het concept toch echt redelijk nieuw en leek ook de achterkant van de K700 wel een beetje op een camera. Tegenwoordig is het Dual front niet meer onderschijdend tov andere merken, kijk naar LG, Sharp of Samsung.

@GC_Stef
Jah ik zag hem vandaag ook bij de BC, toen zag ik ook gelijk de nokia 3120. Is dat ook een aziatisch model? Lijkt mij wel he, nieuwe tactiek van T-mobile op prepaid markt. Net iets andere ontwerpen exclusief uitbrengen, wel slim opzich B)

[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 04-02-2005 00:53 ]

Verwijderd

Met de t610 en t630 was er een bepaalde toetsencombinatie waarmee je in het service menu kon komen. Is die toevallig ook bekend voor de k508i?

- Laat maar is het zelfde als bij de t610 had het eerst niet goed gedaan -

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 15:41 ]

Verwijderd

Ben van plan dat tmf pakket te kopen met die k508i, het is prepaid. Ik heb momenteel een 3310 van mijn werk en betaal dus helemaal niets aan telefoonkosten dus dat is wel fijn. maar wil die k508i gebruiken voor het mailen van foto's naar een weblog. Kan je eigenlijk wel mailen vanuit de telefoon zelf, met een prepaid kaartje er in.

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik denk dat ik deze ga aanschaffen.
Het mooie van dit toestel is dat je mp3 als ringtone kan gebruiken, maar kan je zelf ook eigen mp3's op het toestel zetten?
Kan dat gewoon met een usb kabeltje oid?

[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 20-05-2005 00:51 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Pagina: 1