Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topics blijven nieuw

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
Als ik een topic lees en ik ga dan terug naar het subforum blijft hij als nieuw gemarkeerd, ook als ik refresh. Hoe kan ik dit verhelpen?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Door naar http://gathering.tweakers.net/forum/reset te gaan, maar dan worden alle topics als gelezen aangemerkt. Het per topic bijhouden of het gelezen is, is te resource-intensief voor React en dus zit die feature niet in de software.

• Rogerrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik heb dit inderdaad ook dat de topics ongelezen blijven. Volgens mij is het ook heel moeilijk om deze functie goed in te bouwen in een forum. Ben zelf nu ook met een forum bezig en het weergeven of een topic ongelezen is, dat is het grootste probleem.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Tis simpel: alle topics waarin gepost is sinds je vorige bezoek zijn rood gemarkeerd, en we kunnen die timer niet bij iedere pageview resetten logischerwijs (dan zou je maar 1 keer rode mapjes zien per bezoek en dat is helemaal ongewenst. Oftewel het is gebonden aan je sessie, dus als je een kwartier oid geen pageviews maakt wordt de sessie automatisch gereset en is alles 'gelezen'. Je kunt het ook handmatig doen zoals Harm aangeeft :)

Professionele website nodig?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Da's inderdaad de juiste uitleg, de reden dat sommige fora's het wel doen, betekend dat ze enorme opslag nodig zouden hebben als je ze op de schaal als GoT in zou zetten. :)

Not a bug, en als feature helaas onmogelijk..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.